Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا از مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با مراجعه به این لینک https://sanjeshp.ir/Content.aspx?click=۱۹ و با وارد کردن کد ملی خود از نتایج آزمون مطلع شوند.

بر اساس این گزارش، در این سایت، تنها نتایج دانشجویانی که در محل سنجش پزشکی آزمون‌ داده‌اند، اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی برای داوطلبان تحصیلکرده در داخل و خارج از کشور برگزار می شود،  دانشجویانی که در نیم سال اول موفق به قبولی در دروس علوم پایه شده اند یا می خواهند وارد دوره کارورزی شوند، در آزمون اسفند ماه و دانشجویان پذیرفته شده در نیم سال دوم باید پس از نام نویسی در زمان ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی ۱۴۰۰، در آزمون شهریور ماه سال بعد شرکت کنند.

در نهایت مطابق با جدیدترین تقویم برگزاری آزمون های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی، دوره اول آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۱۸ شهریور ماه برگزار شد و نوبت دوم آن نیز ۱۲ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود. درصورت تغییر تاریخ آزمون هر کدام از دوره های مذکور، اطلاعات لازم از طریق سایت سنجش پزشکی کشوردر اختیار متقاضیان گرامی قرار داده می شود.


 

برچسب‌ها آزمون علوم پایه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری آزمون‌های سراسری در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون علوم پایه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آزمون علوم پایه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیش کارورزی علوم پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند

به گزارش صدای ایران،عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند