Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله تاکید کرد، متجاوزان اشغالگری که از خروج آبرومندانه از یمن امتناع کردند، تکبر و زورگویی‌شان آنها را با حقارت و خواری از خاک یمن بیرون خواهد کرد.

 به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره وابسته به جنبش انصارالله یمن، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله در بازدید از نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی که پس از آزادسازی البیضاء در دو منطقه الصومعه و مسوره آن مستقر هستند، اظهار کرد: متجاوزان اشغالگر از اینکه با آبرو از یمن خارج شوند، امتناع کردند و تکبر و زورگویی‌شان آنها را به خروج حقیرانه از خاک یمن وادار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العاطفی از مخفیگاه‌های تروریست‌های القاعده و داعش در مناطق آزاد شده استان البیضا و نیز انبارهای بمب و کمربندهای انفجاری تروریست‌ها بازدید کرد.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در ادامه به نیروهای دلاور ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و نیز نیروهای وفادار عشایر یمن آزادی کامل استان البیضا و بیرون راندن تکفیری‌ها از آن را تبریک گفت و تاکید کرد: پیروزی‌های میدانی ما با تجهیزات نظامی به دست نیامدند بلکه به لطف و حمایت خداوند محقق شدند.

او افزود: پیروزی نزدیک است و نشانه‌های آن آشکار شده‌اند، مردم یمن باید برای مبارزه مسلحانه و نبرد همه جانبه جهت آزادسازی یمن آماده شوند.

العاطفی در پایان به ساکنان شهرها و استان‌های جنوبی یمن نیز اطمینان داد: تنها از ما خیر و خوبی خواهید دید، ما برای کمک به شما در آزادسازی مناطق یمن از لوث وجود متجاوزان و اشغالگران آماده هستیم./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا "خواجه محمد آصف" وزیر دفاع پاکستان گفت که امیدوار است پروژه خط لوله انتقال گاز پاکستان-ایران تکمیل شود و هیچ مانعی نباید این روند را متوقف کند.
خبرگزاری ای‌ان‌آی گزارش داد که آصف در گفت‌وگویی با شبکه جیو نیوز با اشاره به تحولات منطقه گفت که کشورهای منطقه باید به منظور صیانت از منافع خود در میان این آشفتگی و هیاهو و مداخله رو به افزایش قدرت‌های بزرگی مانند اتحادیه اروپا و آمریکا از طریق نیروهای نیابتی‌شان، از جمله در ارتباط با رژیم صهیونیستی، بازیگران و ذی‌نفعان منطقه باید با خط مشی مشترکی متحد شوند.

اظهارات وزیر دفاع پاکستان در پی سفر "سید ابراهیم رئیسی" رییس جمهور ایران به پاکستان، دیدار او با مقامات بلندپایه این کشور و امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری در حوزه‌های متعدد مطرح می‌شود.

او سفر رئیسی به پاکستان را "سفری موفقیت‌آمیز" و "پیشرفتی بزرگ" تلقی کرد.
سفر رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، به ویژه، با توجه به خط لوله انتقال گاز میان دو کشور که به دلیل تنش‌های ژئوپولتیکی و تحریم‌های بین‌المللی متوقف شده بود، سفری مهم محسوب می‌شد.

آصف در ادامه، درباره آنچه به گفته او " فقدان ارزش‌ها" و "رفتار ریاکارانه" کشورهای غربی نسبت به رژیم صهیونیستی است، ابراز تاسف کرد.

آمریکا در پی سفر رئیسی به پاکستان، درباره هرگونه توافق کاری با ایران هشدار داده و از کشورها خواست که مراقب خطر احتمالی تحریم‌ها باشند.

با این حال، وزیر دفاع پاکستان گفت که ایران و پاکستان روابط دوستانه دیرینه‌ای دارند.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899716

دیگر خبرها

  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین
  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران
  • اجلاس امنیتی کشور‌های عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند