Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:05:30 GMT

نجفی: مرز مهران بسته است / بازگردانده شدن زواری که از مرز رد شدند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۸۹۴۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 13 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نجفی در بین مردمی که برای زیارت عتبات‌عالیات به شهر مهران آمده‌اند، حضور یافت و بر بسته بودن مرز تاکید کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به بسته بودن مرز مهران، گفت: از مردم تقاضا داریم به شهرهای خود برگردند.

نجفی تصریح کرد: اگر مرز باز بود استقبال می‌کردیم و نوکری زوار را با افتخار انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد صحبت‌های مبنی بر عبور برخی از زوار از مرز، عنوان کرد: اگر فردی رد شده است، با اتوبوس برگردانده می‌شود.

این مقام انتظامی از مردم خواست در زمینه بازگشت به شهرهایشان کمک و با مسئولان همراهی کنند و افزود: ما نمی‌خواهیم به زوار اربعین کوچک‌ترین بی‌حترامی شود و برای خدمت به مردم اینجا هستیم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: امسال عراق نمی‌پذیرد و به همین دلیل مرز بسته است و موظف هستیم این موضوع را به مردم بگوییم.

کد خبر 5313252

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی مرز مهران ایلام هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام واکسن کرونا بازگشایی مدارس دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، «خاتی» نام اثر جدید فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان است که قصد دارد آن را با تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی کند.
نجفی که علاوه بر کارگردانی در مقام نویسنده فیلم‌نامه خاتی، موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی را به دست آورده است، ساخت این اثر را به‌زودی به‌عنوان سومین فیلم بلند خود آغاز می‌کند.
نجفی پیش از این ۲ اثر سینمایی با نام «بچه گرگ‌های دره سیب» و «اسکی‌باز» را با استفاده از مفاهیم و عناصر زندگی بختیاری‌ها به روی پرده سینما برده است که این آثار توانسته‌اند در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی موردتوجه قرار گرفته و جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند.
این هنرمند فیلمساز علاوه بر آثار سینمایی چندین فیلم کوتاه و مستند را نیز تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است که «خانه فاطمه کجاست؟»، «یار دوازدهم»، «خروسک» و «آخرین کوچ» از جمله این آثار به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز بازگردانده می‌شوند
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی