Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور تبریز گفت:طی دوران دفاع مقدس ۱۹۸ هزار نفر در راه دفاع از اسلام و میهن شهید شدند و عزتمندی را برای کشور به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:این عزت در حالی توسط جوانان به دست آمد که آمریکا و سایر دشمنان با هدف ورود به ایران به بهانه‌های مختلف در کشور‌های منطقه همچون کویت، افغانستان و سوریه حاضر شده و دست به جنایت زدند، ولی به علت ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس جرات نکردند به ایران نزدیک شوند.

اوبا اشاره به اینکه اکنون جمهوری اسلامی ایران پرچم مقاومت را در منطقه به اهتزاز درآورده است، گفت: تنها جنگی که در آن حتی یک وجب از خاک ایران به دشمنان داده نشد، هشت سال دفاع مقدس بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علم و دانش و جهاد و شهادت‌طلبی از عوامل اقتدار ملت است ادامه داد:هفته دفاع مقدس یادآور عظمت، فداکاری و ایثارگری‌هایی است که منجر به عزتمندی و سربلندی ملت ایران اسلامی در طول این ۴۰ سال شده است.

حجت‌الاسلام میرتاج الدینی، در واکنش به یاوه‌گویی‌های نماینده مجلس جمهوری آذربایجان یادآوری کرد: این فرد سخنانی را به زبان آورد که بیشتر به سخنان دشمنان اسلام و مسلمانان شباهت داشت که با واکنش بسیار خوب امامان جمعه تبریز و اردبیل همراه بود.

او بیان کرد: افرادی که در جمهوری آذربایجان با گفتن برخی صحبت‌ها قصد اختلاف‌افکنی دارند، بدانند که هرگز موفق به ایجاد اختلاف بین مسلمانان ایران و آذربایجان نخواهند شد.

اوخطاب به رییس جمهوری آذربایجان افزود: از «الهام علی‌اف» می‌خواهیم جلو کسانی را که قصد اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان را دارند، بگیرد و یاوه‌گویان را در جای خود بنشاند و ما منتظر اعلام نظر وی هستیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن مشترک همه ما آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است، اظهار داشت: ما هرگز اجازه نخواهیم داد بین مسلمانان اختلاف ایجاد شود و همانطور که بساط دشمنان از افغانستان برچیده شد، مطمئن هستیم زیر سایه وحدت مسلمانان بساط رژیم جعلی صهیونسیتی نیز برچیده خواهد شد و شمارش معکوس آن آغاز شده است.

در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، اساتید و دانشجویان در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد، از تعدادی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم با حضور فرمانده سپاه عاشورا و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، دفاتر دهگانه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی در شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس نماینده مردم تبریز دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم کودکش    به جنایات خود ادامه  می دهد و کودکان و زنان بی گناه را قتل عام میکند.

حجت الاسلام طباطبایی  در ادامه عملیات وعده صادق را از موفق ترین عملیات های سپاه عنوان کرد و گفت: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های دشمنان ایستاده است .

او اضافه کرد:  جمهوری اسلامی بدنبال جنگ نیست و اگر دشمنان بخواهند منافع مردم ایران  را مورد حمله قرار دهند بدانند پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود