Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:41:42 GMT

احتمال میزبانی استان های دیگر از بازی های تیم فجر

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۲۱۴۹

احتمال میزبانی استان های دیگر از بازی های تیم فجر

رسول فلاح در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فجر شهید سپاسی در آستانه آغاز لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، گفت: پس از گذشت حدود ۴ هفته از آغاز تمرینات، تیم روز یکشنبه چهارم مهرماه عازم تهران می‌شود تا ضمن برپایی یک اردوی ده روزه، چند بازی تدارکاتی با تیم‌های خیبرخرم آباد، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان برگزار کند و احتمال انجام بازی دوستانه مقابل یکی از تیم‌های استقلال و یا پرسپولیس نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه اظهار داشت: ۸۰ درصد اسکلت تیم را حفظ کردیم و هشت بازیکن باکیفیت لیگ برتری و لیگ یکی نیز جذب شده‌اند که آخرین مورد آن جذب ایمان صادقی دروازه بان فصل گذشته شاهین بوشهر است که عنوان بهترین دروازه بان لیگ دسته یک را یدک می‌کشد و همچنین توانستیم تعدادی از بازیکنان فصل گذشته خود را که قراردادشان به پایان رسیده بود و یا دوران سربازی آنها تمام شده بود، در تیم فجر حفظ کنیم.

احتمال میزبانی در استان‌های همجوار

مدیرعامل تنها نماینده فوتبال فارس در لیگ برتر، در خصوص مهمترین مشکلات پیش روی این تیم بیان داشت: نخستین مشکل تیم ما نبود یک زمین چمن مناسب برای میزبانی مسابقات لیگ برتر است و باتوجه به مراحل ترمیم زمین و کشت چمن ورزشگاه پارس، این ورزشگاه قطعاً تا چند ماه دیگر هم نمی‌تواند میزبان مسابقات باشد و کیفیت چمن ورزشگاه حافظیه نیز مناسب بازی‌های لیگ برتر نیست و با این وضعیت، به نظر می‌رسد در چند هفته ابتدایی مسابقات، باید در یکی از استان‌های هم جوار میزبان تیم‌های لیگ برتری باشیم.

مسئولین استان، تیم فجر سپاسی را فراموش کردند

فلاح افزود: مشکل دوم تیم ما فراموشی مسئولین نسبت به قول و وعده‌های خودشان است و تاکنون به جز مجموعه سپاه فجر و شخص سرداربوعلی، هیچ حمایتی از سوی دیگر مسئولین استان انجام نشده و پس از آخرین بازی ما در لیگ یک و قول‌هایی که برای حمایت از تیم فجر داده شد، اما متأسفانه همه آن مسئولین، تیم را فراموش کردند و اگر ناکامی برای فجرسپاسی در کوران مسابقات لیگ برتر اتفاق بیفتد، آنها باید پاسخگوی مردم باشند.

سردار سلامی به وعده خود عمل کرد

مدیرعامل زردپوشان در خصوص قول حمایت ۱۰ میلیارد تومانی فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: در کمتر از ۴۸ ساعت پس از صعود به لیگ برتر، بخشی از مبلغی که سردار سلامی قول آن را داده بودند در راستای تقویت زیرساخت‌های تیم پرداخت شد و تاکنون حدود ۸ میلیارد تومان از آن مبلغ، پرداخت شده است اما از وعده‌های دیگر مسئولین، از جمله شورای شهر شیراز که مقرر شده بود مبلغ ۳ میلیارد تومان به تیم کمک کنند همچنان خبری نیست این درحالیست که تیم ما باوجود داشتن بازیکنان مستعد و باانگیزه و جوان، برای رقابت با تیم‌های متمول و تا دندان مسلح لیگ برتری نیازمند جذب چند بازیکن تراز اول است تا تجربه تیمی خود را افزایش دهیم.

استعفا در صورت عدم حمایت

فلاح افزود: ما در زمان مقرر تمرینات تیم را آغاز کردیم و در حد بضاعت خود بازیکنان مدنظر کادرفنی و سرمربی پاک و بااخلاق و کاربلد خود را جذب نمودیم و به هیچکس و هیچ جایی بدهکار نیستیم و همانگونه که بنده آبروی خود را در راه صعود این تیم به لیگ برتر گذاشتم، برای موفقیت در لیگ برتر نیز تمامی تلاش خود را انجام داده‌ایم اما کار بسیار سنگین و خسته کننده است و در صورتی که مسئولین از تیم فجر حمایت نکنند، بنده حداقل در مورد خودم تصمیم قاطعی خواهم گرفت و از ادامه کار با این مشکلات صرف نظر خواهم کرد.

فرصت حمایت از تیم فجر را از دست ندهید

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی شیراز در پایان بیان داشت: یکی از مشکلات یا به نوعی بدشانسی‌های ما تغییر و تحول مدیران دولتی در استان است و مشخص نبودن وضعیت استاندار و شهردار و سایر مسئولین باعث شده هیچ مدیری انگیزه کمک به تیم ما را نداشته باشد اما بنده همین جا از تمام کسانی که امکان حمایت از تیم فجر شهید سپاسی را دارند می‌خواهم که زمان را از دست ندهند و هنوز فرصت حمایت از تیم وجود دارد.

کد خبر 5312770

منبع: مهر

کلیدواژه: فجر شهید سپاسی لیگ برتر فوتبال ایران ورزشگاه پارس شیراز هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام واکسن کرونا بازگشایی مدارس آمار کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی حمایت از تیم تیم فجر لیگ برتر تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس دانشگاه زابل برگزار شد،با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

رضا شریفی افزود: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است و امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این زمینه می‌تواند به امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد ومحروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.
رضا شریفی  تصریح کرد: اگر می‌خواهیم سیستان و بلوچستان را با هزینه کمتری مدیریت کنیم باید یک شورای مشورتی پیشکسوتان و ریش سفیدان و یک شورای مشورتی از جوانان، نوجوانان و نخبگان منتخب شناسایی شده این رویداد تشکیل دهیم.
این مسئول خاطر نشان کرد: سال گذشته در سیستان و بلوچستان اتفاقات خوبی رقم خورد و تیم مدیریتی استان توانست به میزان چند برابر اعتبارات سالانه اعتبار جذب کند و طرحهای بزرگی در استان شروع شد و قرار است امسال به بهره‌برداری برسد که شاهد شکوفایی استان باشیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما به اندازه کافی در استان از تعصبات قومی و مذهبی هزینه داده‌ایم و باید حل شود و ما هنرمندان و بزرگانی داریم که تاریخ ساز شده‌اند.
شریفی با بیان اینکه یک طرح تمام شده بهتر از ۱۰ طرح نیمه تمام است، تاکید کرد: مسئولان و نمایندگان مردم باید اولویت‌های سیستان و بلوچستان را شناسایی کرده و همه ما متمرکز شویم و آن را به نتیجه برسانیم و عقب ماندگی‌ها را باید جبران کنیم.

دیگر خبرها

  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است