Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:39:31 GMT

سرلشکر باقری رحلت آیت الله حسن زاده را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۴۵۸۸

سرلشکر باقری رحلت آیت الله حسن زاده را تسلیت گفت

رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی با تسلیت ارتحال علامه حسن‌زاده آملی تأکید کرد: تألیفات شگفت‌انگیز و ممتاز فلسفی، فقهی، روایی، عرفانی، ریاضی، تفسیری، ادبی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. او پرچم برافراشته‌ای است که برای همیشه راهگشای حوزه‌های علمیه و سالکان الی‌الله خواهد بود.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ»

ارتحال جانسوز علامه عالی‌قدر، عارف روشن ضمیر آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی همزمان با موسم اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اصحاب عاشورا، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

شهره و آوازه آن استاد برجسته اخلاق و پارسای پرهیزگار و صیقل یافته در الهام الهی که آثار و تألیفات شگفت‌انگیز و ممتاز فلسفی، فقهی، روایی، عرفانی، ریاضی، تفسیری، ادبی و... او تجلی‌گاه جامعیت علمی و معنوی ایشان و به تصدیق عالمان برجسته آیینه‌ی مهارت، تتبع و تبحر او در علم و بردباری و تحمل در عمل است، پرچم برافراشته‌ای است که برای همیشه راهگشای حوزه‌های علمیه و طالبان علم و دانش و سالکان الی الله خواهد بود.

این ضایعه بزرگ و اندوه بی پایان را به پیشگاه حضرت بقیةالله الاعظم (ارواحنا فداه) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مراجع عظام، علمای اعلام، شاگردان و ارادتمندان ایشان به‌ویژه خاندان مکرم و بازماندگان ارجمند آن فقیه فقید تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم برای روح مطهر و متعالی آن عارف مخلص، رحمت و مغفرت و برای آحاد داغ‌دیدگان مکرم صبر و شکیبایی و تسلی مسألت می‌جویم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه معصومه حائری از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.
اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال

برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی