Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:48:56 GMT

از تأیید شهردار همدان چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۵۳۴۸

از تأیید شهردار همدان چه خبر؟

ایسنا/همدان نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه اعضای شورا به صورت کلی در جریان فرایند تأیید شهردار همدان هستند، گفت: شهردار پیشنهادی مصاحبه‌های تخصصی را انجام داده است و فرایند تأیید ایشان در وزارت کشور دست اجرا و بررسی است.

سعید نظری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه فرایند انتخاب شهردار همدان خوب است، اظهار کرد: این فرایند مربوط به شهرداران کل کشور است و شهرداران بسیاری از شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه طبق قانون، اعضای شورای شهر باید شهرداران را تا تاریخ معینی به وزارت کشور معرفی می‌کردند، افزود: شورای شهر همدان نیز در این راستا به وظیفه خود عمل کرده و تعللی در این زمینه صورت نگرفته است.

نظری با بیان اینکه تصمیم وزارت کشور در تأیید و عدم تأیید شهردار پیشنهادی به شورا ربطی ندارد و هر یک وظایف خود را انجام می‌دهند، افزود: وزارت کشور نمی‌تواند در تأیید شهرداران عجله به خرج دهد و فرایند تأیید به نوبت در حال انجام است.  

نایب رئیس شورای شهر همدان در پایان مطرح کرد: حرف و حدیث‌های پیرامون عدم تأیید شهردار پیشنهادی همدان واقعیت ندارد و اگر تصمیم وزارت کشور عدم تأیید ایشان باشد فرایند دیگری است که شورای شهر بعدا راجع به آن تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر انتخاب شهردار تأیید شهردار وزارت کشور شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۱۰ طرح و لایحه، ۵ اساسنامه و ۳ استعلام دیوان عدالت اداری در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ داده شد.

وی توضیح داد: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که ایرادات و ابهاماتی داشت و با رفع ابهامات، این طرح خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم که این طرح به اهداف خود در جهت سامان‌دهی این موضوع بیانجامد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

در حال تکمیل

کد خبر 6096962 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • شطرنج ماهرانه تهران در فرایند دیپلماتیک جنگ غزه
  • خبر خوش؛ طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • فیلم| طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!