Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای با صدور پیامی در گذشته علامه ذوالفنون و عالم وارسته، آیت‌الله العظمی حسن‌زاده‌آملی را تسلیت گفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، متن پیام رئیس دستگاه قضا به شرح ذیل است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

پرواز ملکوتی عالم عامل و عارف واصل و علامه ذوالفنون، حضرت آیت‌الله العظمی حسن‌زاده آملی موجب تأسف و تأثر عمیق همه دوستداران علم و فضل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن شخصیت برجسته در طول عمر شریف خویش علاوه بر پاسداری‌ و ترویج معارف حقه شیعه و مکتب اهل بیت (ع)، تدریس و نگارش آثار ماندگار در زمینه فلسفه، عرفان، هیئت، ریاضی، نجوم و ادبیات فارسی و عربی و تفسیر و حاشیه‌نگاری بر مهم‌ترین کتب بزرگان فقه، عرفان و فلسفه، شاگردان بسیاری را نیز در این حوزه‌ها پرورش داد و همواره از پیشگامان دفاع از مبانی نظامی اسلامی و همراه امام (ره) و رهبری معظم انقلاب بودند؛ عاشَ سعیداً و ماتَ سَعیداً

اینجانب، ضمن تسلیت و تعزیت فقدان آن عالم ربانی و متفکر ارجمند به مقام معظم رهبری و بیت شریف آن فقید سعید و همچنین دوستان و شاگردان ایشان در حوزه‌های علمیه و آحاد ملت به ویژه مردم شریف آمل، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

رئیس قوه قضائیه درگذشت نوجوان‌ فداکار ایذه‌ای را تسلیت گفت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه رئیس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، محسن مسچی؛ معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم برجسته اهل سنت؛ ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
 
انالله و انا الیه راجعون
 
با کمال تأسف و تأثر رحلت عالم ربانی و فقیه ارجمند، مدرس عملی اخلاق و فضیلت، مجاهد متعهد، انقلابی و طلایه دار تقریب و وحدت امت اسلامی، علامه فرزانه حاج ماموستا ملااحمد فخری جوانرودی رضوان الله تعالی علیه را به مردم قهرمان پرور استان کرمانشاه و منطقه اورامانات و خصوصا اهالی شریف شهر جوانرود، علما اعلام، شاگردان و مستفیدان از محضر ایشان و بازماندگان آن روحانی خدوم، علی الخصوص به بیت شریف ایشان و آقازادگان مکرم شان تسلیت عرض می نمایم.
 
خدمات بیشمار آن فقید سعید در سنگر امامت جمعه و مدیریت و تدریس در حوزه های علمیه و تربیت و ارشاد چند نسل از مردم و خاصه علما و فضلا در آن خطه و فعالیتهای اجتماعی بیشمار دیگر ،از جمله حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم راحل است که فراموش ناشدنی است و ذخیره شایسته ای برای جهان آخرت و عالم عقبای اوست. عاش سعیدا و مات سعیدا.
                               
از خداوند متعال خواهانم که روح پاک آن عالم متدین را با ارواح مطهر معصومین سلام الله علیهم اجمعین محشور گرداند و به خاندان و بازماندگان معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
 
والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین         
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی