Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، «عیسی‌ زارع‌پور»  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم شب خاطره‌ها و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در محل وزارت ارتباطات برگزار شد، با اشاره مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، گفت: شهدا می توانند بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان باشند و شهدا سرمایه بزرگ معنوی برای کشور ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما به عنوان مسئولان کشور برای استفاده از این سرمایه کوتاهی کرده‌ایم و در این حوزه کمتر کار شده است.

 وزیر ارتباطات با اشاره به مسئولیت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: یک روز جوانان این کشور برای حفظ استقلال و امنیت ایران جان خود را بر کف گذاشتند و امروز نیز ما به عنوان میدان‌دار و متولی فضای مجازی وظیفه داریم حافظ استقلال کشور در این فضا باشیم و این فضا را در اختیار آموزه‌های ایرانی اسلامی و همچنین فرهنگ و اقتصاد خود قرار دهیم.

 بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهدای لوح از تعدادی از خانواده‌های شهدای خانواده ارتباطات تقدیر کرد.

مراسم شب خاطره شهدای دفاع مقدس با حضور جمعی از مدیران و کارکنان وزارت ارتباطات و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.

پربیننده ترین تخریب ویلای لاکچری ۲۰۰۰متری در شهریار به دستور دادستان قیمت پژو ۴۰۵ به مرز ۲۴۵ میلیون تومان رسید + جدول یخچال فریزر سامسونگ چند؟ / ۲مهرماه ثبت نام ایران خودرو ( هایما S7 پلاس ) کوییک ۱۶۸میلیون شد/ قیمت پراید، ساینا و تیبا + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عیسی زارع پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم

وزیر ارتباطات تاکید کرد : ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : با تلاش‌های جهادگرانه متخصصان ایرانی، در افق برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور، شاهد خودکفایی و تبدیل شدن ایران به قطب فضایی منطقه خواهیم بود.

وی افزود: با وجود تثبیت فناوری‌ها در برخی حوزه‌ها، تمرکز اصلی بر بازاریابی خدمات فضایی ایران در سطح جهانی، به خصوص در زمینه پرتابگر‌های سبک و ماهواره‌های کوچک است.

زارع پور اظهار داشت : ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

وی افزود: برای رسیدن به خودکفایی کامل و چرخش خودجوش صنعت فضایی، نیازمند سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف این حوزه هستیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد :  جمهوری اسلامی ایران با برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌های فضایی، به دنبال جذب شرکای بین‌المللی و توسعه همکاری‌ها در این زمینه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد