Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه فلسطین جنایت‌های مربوط به اعدام‌های میدانی در شهر قدس و جنین توسط رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، این وزارتخانه با عبارات و الفاظ شدیداللحنی جنایت‌های مربوط به اعدام‌های میدانی در صبح امروز یکشنبه در شهر قدس و جنین توسط نیروهای رژیم اشغالگر را محکوم می‌کند که در نتیجه آن چندین تن از شهروندان فلسطینی شهید و زخمی و چندین تن نیز بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه فلسطین این عملیات رژیم اشغالگر را ادامه سلسله نقض‌ها، جنایت‌ها و اعدامهای ادامه‌دار در حق شهروندان فلسطینی دانست که به سطح جنایت جنگی و جنایت‌های ضد بشریت رسیده و بخش جدایی‌ناپذیر از جنایت پاکسازی قومی است که دولت‌های اسرائیلی به صورت پیاپی در چارچوب جنگ علنی خود علیه موجودیت فلسطینی مرتکب می‌شوند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، این عملیات صهیونیست‌ها همچنین بیانگر مواضع و اظهارات مسؤولان اسرائیلی برای اشاعه فرهنگ نفرت، نژادپرستی، اشغالگری و خصومت علیه ملت فلسطین و انکار و نقض حقوق عادلانه و مشروع آن است.

وزارت خارجه فلسطین، دولت اسرائیل و شاخه‌های مختلف آن را مسؤول کامل این صبح خونین و جنایت‌های مرتکب شده توسط نیروهای رژیم اشغالگر دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت خارجه فلسطین رژیم صهیونیستی وزارت خارجه فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر عملیات رژیم صهیونیستی در رفح را  محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه‌ای هشدار داد که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح سرنوشت تلاش‌های گسترده صورت گرفته برای رسیدن به آرامش پایدار در منطقه را تهدید می‌کند.

این بیانیه عملیات نظامی اسرائیل در شهر فلسطینی رفح را محکوم و تاکید کرد که این تنش آفرینی خطرناک جان بیش از یک میلیون فلسطینی را تهدید می‌کند.

در سایه تداوم تهدیدات مقامات صهیونیست برای حمله به رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، رادیو ارتش رژیم اشغالگر دیروز دوشنبه اعلام کرد که ارتش این رژیم تخلیه حومه شرقی منطقه رفح را آغاز کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ساکنان شهر رفح در منطقه شرقی آن می‌خواهیم فوراً آنجا را تخلیه کنند و به سمت منطقه المواصی بروند.

گروه‌های فلسطینی با هشدار درباره پیامدهای فاجعه‌بار انسانی هرگونه تجاوز زمینی رژیم اشغالگر به رفح که می‌تواند منجر به جنایت‌های شنیع دیگری علیه غیرنظامیان فلسطینی شود تأکید کردند که دولت آمریکا و جامعه غربی مسئول کامل هرگونه تجاوز زمینی اسرائیل به شهر رفح هستند. اما مقاومت برای هرگونه سناریویی در تجاوزات مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهدید برای حمله زمینی به رفح در جنوب غزه آماده است.

کد خبر 6099352

دیگر خبرها

  • هشدار گروه‌های فلسطینی درباره جنایت صهیونیست‌ها در رفح
  • مصر عملیات رژیم صهیونیستی در رفح را  محکوم کرد
  • مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط اسرائیل را محکوم کرد
  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری