Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدعلی شجاعی روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات دهستان بدرانلوی بجنورد که با حضور نمایندگان مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران کل استان برگزار شد، اظهار داشت: از ۶۶ مصوبه سفر اول به روستاهای شهرستان بجنورد ۶۰ مصوبه اجرایی شده و ۶ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: دومین سفر بررسی مشکلات روستایی نیز امروز با همراهی نمایندگان مردم بجنورد در مجلس انجام شد که در این سفر عمده مشکلات زیرساختی و خدماتی روستاهای دهستان بدرانلو بررسی و مصوباتی نیز در این زمینه تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی کمبود آب، نبود راه مناسب و بهداشت را عمده مشکلات دهستان بدرانلو عنوان کرد و افزود: اکنون ۱۷ روستای این بخش با تانکر سیار آبرسانی می شود که مقرر شاد تا با همکاری بسیج سازندگی استان آبرسانی به این روستاها انجام شود.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز مقرر شد تا در مرحله ابتدایی تمامی مراحل ساخت راه های روستایی این منطقه را برآورد اعتبار کند تا مراحل اجرایی بازسازی آغاز شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: طرح های هادی در این دهستان نیز نیاز به بازنگری دارد و مقرر شد تا بنیاد مسکن زمین مورد نظر در ۶۵ روستای منطقه را برای احداث مسکن روستایی جانمایی کند.

وی یادآور شد: دهستان بدرانلو فاقد سالن ورزشی است و احداث چهار زمین ورزشی روباز و ۲ سالن ورزشی مسقف در این جلسه مصوب شد که اداره ورزش و جوانان استان باید عملیات ساخت این سالن های ورزشی را اجرا کند.

محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی امروز یکشنبه به همراه نمایندگان مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل برای بررسی مشکلات دهستان کسبایر به روستای دُراقانلو سفر کردند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم منطقه قرار گرفتند.

 دهستان بدرانلو نام دهستانی در بخش مرکزی شهرستان بجنورد، استان خراسان شمالی در ایران است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۰ هزار و ۲۷۸ نفر و ۵ هزار و ۷۳ خانوار است.

براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن، خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی اعتبارات کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی اعتبارات بجنورد خراسان شمالی اعتبارات کارآمدی دولت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، عیسی قلی پور از بخشی‌های موسیقی مقامی شمال خراسان، نوازنده دوتار و پیشکسوت موسیقی محلی در خطه خراسان شمالی با چند دهه سابقه بخشی گری است که امروز جمعه به دلیل کهولت سن و بیماری سرطان دعوت حق را لبیک گفت.
این هنرمند موسیقی مقامی ترک زبان بود و به زبان کرمانجی نیز آوازمی خواند و در جشنواره‌های بین المللی، ملی و استانی بار‌ها خوش درخشده بود و همچنین نشان درجه یک هنری را نیز دریافت کرده بودند.
عیسی قلی پور متولد سال ۱۳۲۱ در روستای گودعلی سلاخ در ۱۸ کیلومتری شمال غرب بجنورد و از آخرین بازماندگان بخشی‌های شمال خراسان است.
پدر و پدربزرگ وی نیز بخشی بودند که این هنر را از پدران خود آموخته و آنرا سینه به سینه انتقال داده است.
مراسم تشییع استاد عیسی بخشی فردا ساعت ۱۰ از مقابل سالن گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد