Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه جذاب گرندپری سوچی روسیه امروز پر از زیبایی ها بود و در نهایت لوییس همیلتون با عملکرد درخشان خود قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش طرفداری، گرندپری روسیه از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در پیست سوچی آغاز شد و در پایان این لوییس همیلتون از مرسدس بود که با عملکرد فوق العاده درخشان خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه با نمایش خوب رانندگان مک لارن آغاز شد اما در نهایت ۵۳ دور این مسابقه را لوییس همیلتون سریع تر از همه طی کرد و قهرمان شد. پیست و شرایط بارانی امروز به شدت به جذابیت مسابقه اضافه کرد و همه چیز را عوض کرد. لندو نوریس تا پیش از شروع باران در رتبه اول قرار داشت و احتمال اینکه او کار را در رتبه اول به پایان برساند بسیار بالا بود اما در دورهای پایانی بود که بارش باران شدید آغاز شد. همین موضوع باعث شد تا لندو نوریس تصمیم بگیرد برای تعویض چرخ هایش راهی پیت نشود.

این مسئله ریسک بزرگی محسوب می شد و در نهایت همین مسئله باعث شد تا او با لیز خوردن رتبه اول را از دست بدهد. در این میان لوییس همیلتون و مکس ورستپن که برای تعویض چرخ های خود به پیت لاین رفته بودند از فرصت استفاده کردند و با نمایشی درخشان خود را به رتبه های بالایی رساندند. در این میان همیلتون با عملکرد خوب خود به رتبه اول رسید و مکس ورستپن که به دلیل تعویض موتور، مسابقه امروز را از جایگاه پایانی شروع کرده بود، توانست در رتبه دوم جای بگیرد. کارلوس ساینز از فراری نیز توانست جایگاه سومی را از آن خود کند. در این میان دنیل ریکیاردو از مک لارن چهارم شد و لندو نوریس که خود را در آستانه فتح گرندپری سوچی می دید با یک تصمیم ریسکی و اشتباه هفتم شد.

در دورهای پایانی بازی و پس از شروع باران، اتفاقات عجیب و غریب زیادی افتاد که همگی به جذابیت سوچی اضافه کرد و هواداران و تماشاگران این مسابقه، روز بسیار خوب و جذابی را سپری کردند. در پایین جدول نهایی گرندپری سوچی روسیه را مشاهده می کنید:

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لوییس همیلتون گرندپری سوچی رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

راننده پیشین فرمول یک نظر خود را در مورد وضعیت بازار رانندگان این مسابقات به اشتراک گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ آنتونی دیویدسون به عنوان راننده پیشین فرمول یک و کارشناس کنونی این مسابقات گفت: من واقعاً احساس می‌کنم که بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است. نمی‌دانم این آخر هفته چه اتفاقی رخ خواهد  داد.

دیویدسون افزود: احساس می‌کنم رانندگان جدید به فرمول یک خواهند آمد و برخی رانندگان کنونی ممکن است بروند. این یک تغییر بسیار بزرگ در فرمول یک خواهد بود.

رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس

اخیراٌ مشخص شد فرناندو آلونسو قرارداد خود را با استون مارتین تمدید کرده است و نیکو هالکنبرگ در پایان این فصل هاس را ترک خواهد کرد. این راننده آلمانی چند روز با آئودی به توافق رسید. در ابتدای سال جاری نیز اعلام شد که لوئیس همیلتون از فصل آینده از مرسدس به فراری می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)