Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت مرحوم هاشم امانی آز انقلابیون با سابقه و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مدرسه عالی شهید مطهری اظهار کرد: یاد و خاطره مرحوم امانی که مقام معظم رهبری او را به عنوان "مومن با اخلاص" یاد کرد را گرامی می‌داریم. آن مرحوم و دیگر مبارزان راه اسلام با علم، اراده و آگاهی راه خود را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس  شورای اسلامی یادآور شد: خدا می‌فرماید علم نباید به دست نااهل بیفتد کما اینکه بسیاری از افرادی که در اردوگاه داعش بودند در بهترین دانشگاه‌های معتبر دنیا کسب علم کرده بودند. لذا تعهد باید در کنار علم باشد.

وی افزود: پیروزی در کنار صبر و مقاومت است. مفهومی که امثال مرحوم امانی به آن اعتقاد داشتند. او هم صبر داشت و هم مقاومت. مومن کسی که صحنه را به دشمن واگذار نکند، شیعیان امام علی(ع) درس مقاومت و حضور دائمی در صحنه را از مولایشان آموخته اند.

رییس پیشین شواری سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه یکی از راه‌های افزایش عمر، مقاومت و ماندن در صحنه مقابله با دشمن است، گفت: این کار هزینه دارد و باید آن را پرداخت. کسی که عاشورایی است می‌داند تحریم وجود دارد. همیشه وجود داشته، اما کربلایی‌ها می‌ایستند. ما پشت سر امام و رهبر معظم انقلاب ایستادیم و این ملت همچنان ایستاده‌اند.

قائم مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، وحدت و همبستگی در ادامه راه انقلاب را مهم ارزیابی کرد و افزود: با این رویکرد منافع مشترکی وجود دارد که همه از آن بهره‌مند می‌شویم و به این وسیله همچنین بر کیفیت عمر خود می‌افزاییم.

وی چهارمین عامل دوام انقلاب و افزایش کیفیت عمر را ایمان دانست و اظهار کرد: ایمان بود که در دفاع مقدس یک مادر را راضی می‌کرد تک فرزند خود را به میدان جنگ بفرستد و شهید شود. ایمان بود که سردار شهید قاسم سلیمانی را سردار دل‌ها کرد. سرداری که کمر دشمن تکفیری و غربی را شکست. آینده این کشور در دست فرزندان امام عصر (عج) و پیروان امام (ره) و مقام معظم رهبری است و شکی در این نیست.

تقوی گفت: حاج هاشم امانی از سابقون السابقون بود که عمرش با کیفیت گذشت و مؤمنی انقلابی و معتقد بود. ایمان در صحنه مبارزه با طاغوت رشد می‌کند. وقتی فریاد نواب صفوی بلند شد امانی و شهید عراقی و دیگر همرزمان لبیک گفتند.

پیش از سخنرانی سید رضا تقوی، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی طی سخنانی از رهبر معظم انقلاب بابت پیام تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم هاشم امانی قدردانی کرد.

23219

کد خبر 1558592

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حزب موتلفه اسلامی شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هاشم امانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله موادمخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه، خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس نیز ۱۹۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

تقوی گفت: ۲متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز