Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز کمالوند امروز نفت مسجدسلیمان را در احمدآباد مستوفی تمرین داد

در حالی که هنوز تصویری به طور رسمی از مراسم عقد قرارداد فراز کمالوند و نفت مسجدسلیمان منتشر نشده، این مربی امروز تیم جدیدش را تمرین داد.

به گزارش طرفداری، فراز کمالوند که صبح امروز با مدیران نفت مسجدسلیمان بر سر هدایت این تیم لیگ برتری به توافق رسید، بعدازظهر با حضور در کمپ تمرینی این تیم در احمدآباد مستوفی، نفت مسجدسلیمان را تمرین داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت مسجدسلیمان فردا هم با فراز کمالوند دو جلسه صبح و بعدازظهر تمرین می کند تا عقب ماندگی این تیم از تمرینات جبران شود.

آنچه باعث این عقب ماندگی شده، شرط های عجیب باشگاه خوزستانی برای مربیان است. ابتدا محمود فکری با شرط برکناری در صورت سه باخت متوالی از نفت جدا شد، سپس سیروس پورموسوی به گفته خودش در اعتراض به تصمیم معاون باشگاه که گزینه های سوم را با دستمزدی معادل گزینه های اول سرمربی می خرید، با باشگاه به مشکل خورد و کنار رفت و در ادامه گفته شد نفت مسجدسلیمان برای سیدمهدی رحمتی هم شرط گذاشته اگر چهار بازی پشت سر هم باخت، برکنار شود و حتی این مربی جوان هم زیر بار این شرط نرفته و حالا فراز کمالوند بدون آن که اعلام شود این شرط را قبول کرده یا نه، کارش به عنوان سرمربی در تیم نفت مسجدسلیمان آغاز شده است.

فراز کمالوند امروز نفت را تمرین داد و طبق آخرین اخبار رسیده از اردوی این تیم مجتبی لطفی، مدافع میانی سایپا که در پارس جنوبی جم هم شاگرد فراز کمالوند بود و امین هاشمی فرد از قشقایی شیراز با نفت مسجدسلیمان توافق کردند و به صورت رسمی به این تیم لیگ برتری پیوستند.

 

بیشتر بخوانید:

فراز کمالوند با نفت مسجدسلیمان به توافق نهایی رسید

 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! برترین های قرن با محرم نویدکیا: علی کریمی جاه طلب بود، یکی از سه بازیکن برتر دنیا می شد! فرزاد مجیدی مربی استقلال شد! تمسخر کریستیانو رونالدو توسط هواداران استون ویلا پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد / فیلم خانه اجاره ای لیونل مسی در پاریس با 20 هزار یورو در ماه واکنش زیبای امیر عابدزاده در دیدار مقابل لاس پالماس / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این مراسم جمع کثیری از اهالی و مشتاقان فرهنگ و هنر خاصه علاقمندان به موسیقی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گرد هم آمدند.

در ابتدای این برنامه گروه ۲ نوازی علی اکبرزاده (تنبک) و فرزاد محمدنژاد (تار) به اجرای برنامه پرداختند.

پس از این اجرا، کلیپی از مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم لطفی به نمایش گذاشته شد و سپس ناصر صفایی پیشکسوت موسیقی و هم دوره استاد لطفی به همراه استاد امیر لطیفی به شعرخوانی و نی‌نوازی پرداختند.

در ادامه این برنامه، گروه سپهر با هنرمندی هنرمندان موسیقی استان و اساتید برجسته استانی شامل هدایت اسماعیلی (عود)، داوود خشنودی، حامد کی‌پور و پویا خوشبین (سه تار)، عرفان حسینی و رمضان ساور (کمانچه)، پدرام محمدنژاد (تنبک)، مهدی کریمی (دف) و هنرمند مهمان سجاد مهربانی (آواز) قطعاتی را اجرا کردند.

همچنین «حسین ضمیری» هنرمند، شاعر، نویسنده و پژوهشگر استان، دقایقی در خصوص زندگی و شخصیت استاد لطفی، به سخنرانی پرداخت.

حاضرین در این مراسم پیش از پایان برنامه شاهد اجرای تک نوازی تار با هنرمندی استاد «هادی آذرپیرا» از هنرمندان گلستان بودند.مرحوم استاد محمدرضا لطفی در ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ دار فانی را وداع گفت و پیکرش در محله سبزه مشهد گرگان به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • شنیدن ملودی‌های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب است
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • شنیدن ملودی های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • غریوب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند