Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاکی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از مجموع ۶۰ هزار زائری که برای زیارت اربعین به عتبات عالیات مشرف شده‌اند، ۴۰ هزار نفر بلیط یک طرفه هوایی گرفته و به صورت زمینی از مرز وارد کشور خواهند شد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود ۷۰ تا ۸۰ درصد زائران از مرز مهران وارد کشور شوند، این در حالی است برای جابجایی و برگشت آنها به شهرهای مبدا به یک هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز است که باید تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهران گفت: با توجه به ازدحام جمعیت تعداد محدودی از زوار دیشب از مرز مهران عبور کردند اما امروز مرز به طور کامل بسته است.

وی تصریح کرد: ۱۵ موکب خدمت رسانی در مجموع در مرز مهران برای زائران مهیا شده که پیش بینی می‌شود روزانه به ۱۰ هزار نفر خدمت رسانی کنند.

فرماندار مهران  بیان کرد: اتوبوس‌های که کار جابه جایی زوار را انجام می‌دهند در پایانه مستقر هستند و زائران پس از بازگشت به کشور بلافاصله و بدون حضور در کانون جمعیتی مهران عازم استان‌های خود می‌شوند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: مرز مهران زائران مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است

وزیر کشور با اشاره تشیکل استان تهران شرقی و غربی گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیازهای هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود و این موضوع در دست بررسی است.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع انسداد مرزها گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و کار در مقاطع مختلفی دنبال و بعضا رها شده است. اکنون رئیس‌جمهور در این خصوص تصمیمات مهمی گرفته‌اند و برای آن منابع جدیدی پیش‌بینی شده تا این کار با همت بیشتری انجام شود که در دست اجراست.

وی با بیان اینکه موضوع استان تهران شرقی و غربی در دست بررسی است، گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیازهای هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره توافق با پاکستان برای ورود به خاک این کشور به منظور مبارزه تروریست‌ها، گفت: مقامات پاکستانی کاملا اظهار آمادگی کردند که با هماهنگی هم اقداماتی هم انجام دهیم. الان بحث ادامه عملیات مطرح نیست؛ موضوع مهم این است که آنها هم کاملا با جمهوری اسلامی ایران در موضوع مبارزه با تروریسم هم‌نظر هستند. بعد از سفر رئیس جمهور گام‌های خوبی برداشته می‌شود.

وحیدی با اشاره به تخصیص اعتبار برای بازسازی خرابی‌های پس از سیل استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: فعلا دولت مصوب کرد که ۱.۵ همت اعتبار تخصیص پیدا کند، البته طبیعتاً ممکن است بیش از اینها نیاز باشد که در وقت مقتضی با ارزیابی‌های مجدد، تخصیص اعتبار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کاهش۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به دلیل خشکسالی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند