Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:34:05 GMT

۲ میلیون و ۶۵۴ هزار واکسن در خوزستان تزریق شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۲۱۳۶

۲ میلیون و ۶۵۴ هزار واکسن در خوزستان تزریق شد

دکتر فرهاد ابول نژادیان دوشنبه در  گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهارداشت:

بهبهان با پوشش ۷۴ درصد رتبه اول پوشش واکسیناسیون نوبت اول، و شرق اهواز با ۷۰ درصد درمناطق شهری رتبه دوم را در استان دارد.

وی افزود: شهرستان های شادگان، کارون، دشت ازادگان و حمیدیه به ترتیب با ۱۶، ۲۴، ۲۸و ۲۹ درصد واکسیناسیون جمعیت خود در نوبت اول کمترین جمعیت را علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت از جمعیت سه میلیون و ۱۵۰ هزار نفری بالای ۱۸ سال استان  یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۹۷۹ نفر واکسن نوبت اول و ۹۰۰ هزار و ۹۵۷ نفر هر دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اضافه کرد: با اغاز واکسیناسیون دانش آموزان استان تا کنون  ۱۰ درصد انان نوبت اول واکسن خود را دریافت کرده اند. 

وی گفت: اگر یک شهر در خوزستان به  پوشش ۱۰۰ درصدی برسد می توانیم به عنوان الگو در کشور معرفی کنیم که دهدز این ویژگی ها را دارد.

ابول نژادیان ادامه داد:پوشش واکسیناسیون نوبت اول در اهوازغرب ۶۳ درصد وجمعیت روستایی ۲۶ درصد اعلام شده که اگر با همین روال حرکت کند ۴۰ روز دیگر برای پوشش ۱۰۰ درصدی نوبت اول زمان لازم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اضافه کرد: بهترین پوشش اهواز غرب در مناطق کیانپارس، کیان آباد، گلستان و امانیه گزارش شده است.

وی از همه خوزستانی ها خواست تا برای  دریافت واکسن خود تعجیل کرده تا در برابر ویروس کرونا مقاوم شوند. 

برچسب‌ها واکسن کووید 19 بهبهان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واکسن کووید 19 بهبهان خوزستان واکسن کووید 19 بهبهان خوزستان اهواز نوبت اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم پیغان ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

پیغان ادامه داد: شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.

وی گفت: دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

کد خبر 6089018

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی