Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ممدوح خاطرنشان می‌کند: واقعا متعجبم، مرحوم اطلسی هر دو دُز واکسن را تزریق کرده بود ولی روز گذشته ناگهان شنیدیم بر اثر کرونا درگذشت. گویا ایشان متاسفانه به مدت دو هفته به دلیل درگیری با کرونا در بیمارستان بستری بودند. من خیلی وقت بود مرحوم اطلسی را ندیده بودم، راستش کرونا همه چیز را خراب کرده است و ما برای کارمان اصلا همدیگر را نمی بینیم و جدا، جدا سر کار حاضر می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک اطلسی،  دوبلور و بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون درگذشت

دوبلور باسابقه کشورمان همچنین در توصیف شخصیت مرحوم سیامک اطلسی، یادآور می شود: ایشان واقعا انسان شریف، متین و مهربانی بودند. آقای اطلسی از دوبلورهای موفق کشورمان بودند. امیدوارم واقعا دیگر شاهد چنین اتفافات تلخی نباشیم و هرچه زودتر این ویروس ریشه کن شود.

سیامک اطلسی، هنرمند پیشکسوت کشورمان چهارم مهر ماه بر اثر ابتلاء به کرونا در سن ۸۵ سالگی درگذشت. پیکر مرحوم اطلسی سه شنبه، ششم مهر ماه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می شود.

کد خبر 629156 برچسب‌ها صنعت دوبله

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: صنعت دوبله سیامک اطلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ناگهانی مار به نگهبان باغ‌وحش حین غذا دادن (فیلم)

 

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟ (فیلم) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون (فیلم) لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • حمله ناگهانی خرس به خودروی گردشگر (فیلم)
  • (ویدئو) حمله ناگهانی خرس به یک خودرو
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • حمله ناگهانی مار به نگهبان باغ‌وحش حین غذا دادن (فیلم)