Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:09:18 GMT

محرز: پیروزی بر پی اس جی به تاریخ پیوست

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۵۴۳۶

محرز: پیروزی بر پی اس جی به تاریخ پیوست

ستاره الجزایری پی اس جی معتقد است نباید در باد پیروزی فصل گذشته بر پی اس جی بخوابند چرا که پاریسی ها نسبت به فصل قبل قدرتمندتر شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دومین بازی خود از دور گروهی لیگ قهرمانان فردا در پارک دو پرنس میهمان پی اس جی است. سیتیزن ها فصل قبل در نیمه نهایی توانسته بودند بر حریف پاریسی پیروز شده و راهی فینال بازی ها شوند ولی ریاض محرز ستاره الجزایری سیتی معتقد است که باید آن بازی را فراموش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

محرز که در نشست خبری این بازی شرکت کرده بود، گفت:« واضح است که پی اس جی تیم بسیار خوبی است و نسبت به فصل قدرتمندتر شده اند. تیمی بهتر از سال قبل دارند و کم و بیش می توان انتظار بازی پایاپای مثل فصل قبل را داشت. یک بازی نزدیک که طبعا بهترین اتفاق می تواند پیروزی ما باشد. پی اس جی در هر نقطه از زمین بازیکن باکیفیت دارد و تیمی قوی هستند. از نوک حمله تا دروازه بهترین ها را دارند. سرخیو راموس و جیجو دوناروما را هم نباید فراموش کرد که فعلا از ترکیب تیم به دور هستند و در صورت بازگشت، سطح تیم شان را بالاتر نیز خواهند برد. در واقع حتی نیمکت پی اس جی هم پر از بازیکنان خوب است.»

 

 

 

 

محرز ادامه داد:« از لحاظ دفاعی ما فصل گذشته خیلی خوب بودیم و استحکام و ثبات مان را هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان نشان دادیم. این ما را قدرتمندتر نیز خواهد کرد. امسال هم توانسته ایم همان ثبات را حفظ کنیم. حالا گل های کمتری دریافت می کنیم و از این حیث پیشرفت کرده ایم. بدون شک مهار مسی، نیمار و امباپه سخت است ولی اگر یک تیم باشیم و منسجم کار کنیم، می توانیم به هدف مان برسیم. نباید به پیروزی فصل قبل برابر پی اس جی فکر کنیم. آن بازی به تاریخ پیوسته و فردا همه چیز متفاوت است.»

 

ریاض محرز لیونل مسی کیلیان امباپه نیمار منچستر سیتی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ریاض محرز لیونل مسی کیلیان امباپه نیمار منچستر سیتی پاری سن ژرمن پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان

الهلال در ادامه پیروزی‌های پیاپی خود در لیگ عربستان این بار با سه گل التعاون را در هم کوبید.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی‌ام رقابت های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • (ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ۱ ولورهمپتون؛ پیروزی مهم با پوکر بچه غول
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم