Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمندگان حشد شعبی عراق در تازه‌ترین عملیات ضد تروریستی، مانع حمله گروه تروریستی داعش در شرق استان صلاح الدین شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، تیپ نهم سازمان حشد شعبی عراق حمله داعش در جزیره «العیث» واقع در شرق صلاح الدین را خنثی کرد.

به گزارش یونیوز، سازمان حشد شعبی عراق اعلام کرد که تیپ نهم دیشب جلوی تروریست‌های داعش در جزیره العیث واقع در شرق صلاح الدین را گرفته و نفوذ داعش به این منطقه را ناکام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از سوی دیگر، «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی گفته که نیروهای الحشد با استقرار گسترده و منظم خود در تأمین امنیت زیارت میلیونی اربعین حسینی نقش داشتند.

پیش از این نیز، «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق در نشستی با حضور فرماندهان امنیتی کربلا بر لزوم محافظت از زائران اربعین حسینی و تامین امنیت آنها تاکید کرده و گفت، خدمت به این زائران یک تکلیف بزرگ است.

وی همچنین گفته که خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی و برآورده کردن نیازهایشان و ارائه هرگونه کمک به آنها یک وظیفه طبیعی نیست که همه شما باید انجام بدهید؛ بلکه یک وظیفه و تکلیف اخلاقی و انسانی و دینی بزرگ است.

انتهای پیام

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حشد الشعبی اخبار عراق حشد الشعبی اخبار عراق صلاح الدین حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، سخنگوی وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه گزارش ها مبنی بر خنثی سازی یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل را تکذیب کرد.

در بیانیه وزارت کشور عراق در این باره آمده است: خبر مخابره شده مبنی بر وجود یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل و خنثی سازی آن توسط نیروهای امنیتی صحت ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما وجود هیچ خودروی بمب گذاری شده در داخل شهر موصل را تایید نمی کنیم.

وزارت کشور عراق در پایان تاکید کرده است که شایعه منتشر شده به خودروی متعلق به یکی از دانشجویان مرتبط است که آن را در خیابان نزدیک دانشگاه رها کرده و وارد دانشکده شده است. وزارت کشور عراق خواستار دقت در مخابره اطلاعات و اطلاع از اخبار منحصراً از منابع رسمی شد.

کد خبر 6087921 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد