Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران قدوسی معاون ارتباطات سیار شرکت مخابرات منطقه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تعداد نقاط کور یا کم پوشش در شبکه تلفن همراه ثابت نیست، بلکه هر چقدر مصرف اینترنت (دیتا) افزایش پیدا کند، تعداد نقاط کم پوشش نیز افزایش پیدا می‌کند.

او افزود: به علت ظرفیت محدود سایت‌های سرویس دهنده هرچقدر میزان مصرف اینترنت بالا رود، مناطقی به خودکار از سرویس دهی خارج می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون ارتباطات سیار شرکت مخابرات منطقه اصفهان درباره دلایل اصلی در افزایش تعداد نقاط کم پوشش تاکید کرد: افزایش مصرف اینترنت و همچنین حذف یا تغییر سایت‌های اینترنت تلفن همراه از مهم‌ترین عواملی هستند که اگر در سال ۹۵، پنج تا شش نقطه کور در شهر اصفهان وجود داشت، درحال حاضر تعداد نقاط کور به ۴۰ مورد برسد.

قدوسی اظهار کرد: از سال ۹۶ تا به امروز حدود ۸۰ پروژه مانند نصب سایت جدید، جابه‌جایی سایت‌های درحال کار و تعویض دکل در شهر اصفهان انجام شده‌است؛ اگر منافع مادی اپراتور‌ها به خوبی تامین نشود، نصب اولیه هر سایت که به ۶ میلیارد تومان هزینه اولیه نیاز دارد، با مشکل مواجه می‌شود.

او درباره اندازه‌گیری میزان امواج الکترومغناطیس در شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اندازه‌گیری اگر در یک نقطه خاص انجام شود، قانع کننده و دقیق است که این اندازه‌گیری در اختیار اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و گزارش آن به دفتر حفاظت دربرابر اشعه سازمان انرژی اتمی در تهران فرستاده می‌شود.

معاون ارتباطات سیار شرکت مخابرات منطقه اصفهان در ادامه عنوان کرد: مردم می‌توانند با تماس با سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) درخواست پایش امواج در محل دلخواه خود را ثبت کنند و از این حق شهروندی خود که آگاهی از میزان امواج الکترومغناطیس در اطراف خودشان است، برخوردار شوند.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت خدمات اینترنت مخابرات اصفهان تعداد نقاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه

ایتنا - برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم ، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس