Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی سابق تراکتور گفت: در باشگاه تراکتور مدیرعامل هم در جریان برخی از قراردادها قرار نداشت، چه برسد به بخش حقوقی. - اخبار ورزشی -

اسماعیل گودرزی معاون حقوقی پیشین تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دلیل پرونده‌های فراوان باشگاه تراکتور در مجامع بین المللی و بدهی‌های سنگین باشگاه اظهار داشت: من دو مقطع و از زمان خصوصی‌سازی باشگاه تا اواخر نیم فصل دوم سال اول و همچنین چند ماه نیز فصل گذشته معاون حقوقی تراکتور بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت اینکه چرا پرونده‌های زیادی وجود دارد این است که باشگاه تراکتور هیچ اعتقادی به مباحث حقوقی و معاونت حقوقی ندارد. تمام قراردادها در فصل اول که تازه تیم خصوصی شده بود بدون نظر معاونت حقوقی بسته شد و حتی در برخی از قراردادها مدیرعامل وقت آقای اسدی هم در جریان نبود، در حالی که خیلی از افراد بدون سمت مطلع و دخیل بودند.

وی ادامه داد: قراردادها اکثراً در استانبول نوشته و امضا می‌شد. در کل باشگاه تراکتور اعتقادی به کار حقوقی نداشته و ندارد و فقط وقتی موضوعاتی به مشکل برمی‌خورد پای معاونت حقوقی وسط می‌آمد که دیگر کاری از دست هیچ کس بر نمی‌آمد. جالب است با وجود شکست‌ها، باز هم همین رویه ادامه پیدا کرده و تاکنون هم ادامه دارد و همین موضوع باعث شد تا پرونده‌های زیادی روی دست باشگاه بماند.

معاون حقوقی پیشین باشگاه تراکتور در واکنش به این موضوع که آیا قرارداد کنستانت در زمان معاونت حقوقی او بسته شده است؟ گفت: بله ظاهراً در زمان معاونت بنده بوده اما باور کنید من هم نمی‌دانستم و تازه متوجه شدم، البته عدم اطلاع معاونت و سیستم حقوقی باشگاه فقط در این قرارداد نبود، بلکه از هیچ‌کدام از قراردادها اطلاعی نداشتم و مطمئنم اسدی هم به عنوان مدیرعامل در جریان خیلی از قراردادها نبوده است. مثلاً قرارداد شجاعی، دژاگه و حاج صفی و تمام خارجی‌ها بدون اطلاع ما بسته شده بود.

گودرزی در واکنش به این پرسش که چرا قرارداد کنستانت را شخصی به نام شکری بسته است؟ گفت: این فرد یک کارمند جزء در دفتر دریک بود. ما هم اصلا نمی‌دانستیم قرارداد را او بسته است اما بعد از از اینکه قرارداد بسته شد و ما آن را دیدیم، متوجه شدیم که این اتفاق رخ داده است.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که چرا در قرارداد از شکری به‌ عنوان مدیر باشگاه نام برده شده است؟ توضیح داد: واقعاً نمی‌دانم. آن زمان اسدی مدیرعامل بود و باید او قراردادها را امضا می‌کرد اما نمی‌دانم چرا شخص دیگری قرارداد بسته است.

جزئیاتی عجیب از فاجعه قرارداد باشگاه تراکتور با کنستانت/ عقد قرارداد از طرف مدیری که مدیر نبود!

معاون حقوقی سابق باشگاه تراکتور در ادامه در پاسخ به این سوال که چطور قرارداد کنستانت با اینکه توسط مدیرعامل بسته نشده اما وجاهت قانونی پیدا کرده است و فیفا علیه باشگاه تراکتور حکم داده، تصریح کرد: من نمی‌دانم شخصی که قرارداد بسته چه ابلاغ و حکمی داشته که این کار را کرده اما وقتی بازیکن قرارداد می‌بندد و باشگاه آن را رسما اعلام می‌کند و بازیکن سر تمرین می‌رود، یعنی باشگاه قرارداد را پذیرفته و این قرارداد وجاهت قانونی دارد. حالا اینکه چطور شخصی به نام شکری این قرارداد را بسته از عجایب این باشگاه است. همانطور که گفتم در تمام قراردادها معاونت حقوقی را مطلع نمی‌کردند و قطعا دلیل آن ایراداتی بوده که در تمامی قراردادها به چشم می‌خورد و حضور معاونت حقوقی قطعا به ضرر یک عده فرصت‌طلب و سودجو بوده است.

 گودرزی افزود: متاسفانه تصمیمات کلان در باشگاه تراکتور از سوی کسانی گرفته می‌شد که سواد حقوقی نداشتند. نه تنها سواد حقوقی بلکه اصلا سواد نداشتند، ولی در نهایت نوک پیکان انتقادات به سمت حقوقی بود . در حالی که اصلاً حقوق کاره‌ای نبود و به جرات می‌گویم که در زمان بنده، شما یک مورد هم به عنوان مثال نمی‌توانید پیدا کنید که معاونت حقوقی در آن نظر داده باشد. در تراکتور بخش حقوقی از همه بخش‌ها در این باشگاه مظلوم تر است، ولی وقتی نتیجه نمی‌گیرند می‌گویند حقوقی ضعیف بود. 

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در واکنش به این موضوع که عقد قرارداد همزمان یورویی و ریالی با دو بازیکن ایرانی نیز در زمان آنها رخ داده است، عنوان کرد:  نه تنها بنده بلکه سایر مدیران نیز در جریان این قراردادها نبودیم. ما هم مثل مردم از فضای مجازی فهمیدیم با این دو بازیکن قرارداد بسته شده است. همان طور که گفتم در باشگاه تراکتور غالباً نظر افراد بی سواد حالا به عنوان دلال یا ایجنت نسبت به سایر ارکان باشگاه ارجحیت داشت. نمی‌دانم چرا اینطور بود اما این وسط هزینه زیادی هم صرف شد ولی  متاسفانه اکثر آنها بی‌فایده بود، چون مشاوران سودجو و فرصت طلب اجازه اظهارنظر به مدیران خصوصا بخش حقوقی را نمی‌دادند و افراد تصمیم گیرنده نیز از آنان حمایت می‌کردند.

تخلف بزرگ باشگاه تراکتور؛ عقد قرارداد «یورویی» با بازیکنان ایرانی و ثبت «ریالی» در سازمان لیگ

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدرضا زنوزی تراکتور تبریز محمدرضا زنوزی تراکتور تبریز باشگاه تراکتور قرارداد بسته معاونت حقوقی معاون حقوقی بسته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری معوقه در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تاتنهام بود. آنها در نیمه اول با گل تروه چالوبا جلو افتادند و در ۴۵ دقیقه دوم هم با یک گل دیگر به پیروزی ۲-۰ رسیدند.

ویدئو: 331717

بازی پایاپای آغاز شد اما کم کم چلسی سوار بر بازی شد. در دقیقه ۵ شوت جکسون را فن د فن از روی خط برگشت داد و مانع از گل خوردن تیمش شد.

در ادامه چلسی کماکان صاحب توپ و میدان بود اما در خلق موقعیت جدی ناکام بودند. تا اینکه در دقیقه ۲۴ روی ارسال ضربه کاشته از کانر گالاگر، چالوبا با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۳۳ ضربه فنی و خطرناک مودریک به شکلی نفس‌گیر از کنار دروازه عبور کرد.

دقایقی بعد ضربه سر رومرو از کنار دروازه پتروویچ به بیرون رفت تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم اما با برتری تاتنهام آغاز شد. در دقیقه ۵۴ ضربه خطرناک کولوسفسکی را پتروویچ گرفت.

دقایقی بعد تاتنهام تا نزدیکی رسیدن به گل پیش رفت. جایی که ضربه جانسون در داخل محوطه جریمه، با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

در ادامه دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۲ ضربه کاشته خطرناک پالمر به تیر دروازه خورد و در برگشت جکسون با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۸۰ سون هیونگ مین می‌توانست به گل اول برسد اما گیلکریست به خوبی مقابل او مقاومت و توپش را دفع کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی چلسی به خوبی از پیروزی‌اش دفاع کرد و تاتنهام هم توانی برای خلق موقعیت نداشت تا بازی با نتیجه ۲-۰ خاتمه یابد. چلسی با این برد به رده هشتم رسید و ۵۱ امتیازی شد. تاتنهام هم با همان ۶۰ امتیاز در جایگاه پنجم ماند.

دیگر خبرها

  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده