Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: ارج نهادن به مجاهدت‌ها، ایثار، تلاش، گذشت و فداکاری تمام کسانی که رفتند تا ما بمانیم و با آرامش برای بقای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم وظیفه‌ای مهم بر دوش همگان هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا رخشانی خاطرنشان کرد: اگر هم‌اینک ایران اسلامی در دنیا حرفی برای گفتن دارد نتیجه همان مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه زنگ ایثار و مقاومت به پاس زحمات همه کسانی است که در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از میهن اسلامی از جان و مال خود گذشتند افزود: نواختن این زنگ در مدارس، زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در میان دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور است.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امسال شهید شاخص استان و کشور شهید حاج قاسم میرحسینی است گفت: صفات بارز و برجسته این شهید والامقام باید به همه دانش‌آموزان و مردم کشور معرفی شود.

وی تصریح کرد: امروز راه مقاومت برای همه نگاه به ولایت و قانونمندی است اگر زیر چتر ولایت قانون‌مدار باشیم یقینا خیلی از مشکلات و مسائل در جامعه ما حل خواهد شد و به یک الگوی فاخر در جهان تبدیل خواهیم شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش ایثار و مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم