Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت:دفاع مقدس نماد مدیریت قرآنی عمل به توصیه‌های الهی است و اگر از این الگوی مدیریتی در تمامی عرصه‌های سیاسی و اقتصادی استفاده شود شاهد رشد و پیشرفت همه‌جانبه کشور خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، سردار محمد کرمی در مراسم محوری زنگ ایثار و مقاومت اظهار داشت: فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت:دفاع مقدس نماد مدیریت قرآنی عمل به توصیه‌های الهی است و اگر از این الگوی مدیریتی در تمامی عرصه‌های سیاسی و اقتصادی استفاده شود شاهد رشد و پیشرفت همه‌جانبه کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ایمان رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل نیروی الهی بود که همه رزمندگان را به حرکت در می‌آورد و موجب شد تا اهداف اسلام تبیین شود. در دوران دفاع مقدس فعالیت علمی تعطیل نشد بلکه رزمندگان توجه ویژه‌ای به علم داشتند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه بیان کرد: آینده جامعه با معیارهای تعیین شده آموزش و پرورش حرکت می‌کند به همین دلیل رسالت معلمان بسیار سنگین است. 

وی با بیان اینکه امروز جهاد تمام نشده و آموزش و پرورش یکی از بهترین بسترهای مهم برای ساختن ذهن و تفکر نسل جدید جامعه است، افزود: جامعه‌سازی و تمدن‌سازی از مهمترین کارکردهای آموزش و پرورش است.

استفاده از ظرفیت مرزهای سیستان و بلوچستان در اولویت استگلایه فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق ‌سپاه از بی‌توجهی به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستانرئیس ستاد ساماندهی امور جوانان استان سیستان و بلوچستان منصوب شد

سردار کرمی با بیان اینکه آسیب به ذهن و روان دانش‌آموزان به هیچ وجه قابل جبران نیست و این مهم نشان دهنده وظیفه خطیر معلمان است، تاکید کرد: در دستگاه تعلیم و تربیت ما باید دانش‌آموزان خلاق، متفکر و مومن به صورت مهارت‌محور تربیت شوند تا بعد از اتمام دوران تحصیل به عنوان یک کارآفرین دانش آموخته شوند.

وی ادامه داد: ما باید جوانان را مهارت محور، پرورش دهیم تا ده‌ها شغل ایجاد کنند و با مهارت وارد دانشگاه شوند تا دغدغه شغل نداشته باشند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت شتاب علمی کشور اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان باید به سرعت فاصله علمی خود را با دنیا کم کنند و همچنین فضای مجازی یک فرصت است که باید با تمام توان از آن در راه هدایت و تربیت نسل جدید استفاده کنیم.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه از دانش‌آموزان انتظار می‌رود از تمام خلاقیت و توان خود در راه پیشرفت کشور استفاده کنند، خاطرنشان کرد: الگو قرار دادن شهدا و تلاش در راه خدا رمز موفقیت دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه اکنون نوبت دانش‌آموزان است که با توکل بر خدا در حوزه علم و دانش برتر و پیشتاز باشند، تصریح کرد: خلاقیت، توانمندی و تفکر توحیدی رزمندگان در دوران دفاع مقدس آن چیزی است که باید برای نسل جدید به تصویر کشیده شود.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه دانش آموزان دفاع مقدس جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس

فرمانده سپاه سوادکوه گفت: از جمعیت ۷ هزار نفری کارگر سوادکوه در دوران دفاع مقدس ۳ هزار نفر به جبهه اعزام و هزار و پانصد نفر جانباز شدند و بیش از سی نفر به شهادت رسیدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سرهنگ جواد پیوند فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا بویژه شهدای کارگری، گفت: شهرستان سوادکوه از دیرباز شهرستانی کارگری و معدنی بوده و شرکت‌های بزرگ زغال‌سنگ در آن فعالیت می‌کردند، از همین رو تعداد زیادی جمعیت قشر کارگری داشته است.

سرهنگ پیوند با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جمعیت کارگری سوادکوه 7 هزار نفر بوده و جمعیت قابل توجهی از این تعداد در دفاع مقدس حضور یافته بودند، افزود: از این تعداد بیش از 3 هزار نفر برای دفاع مقدس اعزام شده بودند که هزار و 500 نفر از آنها جانباز شدند.

وی یادآور شد: از همین جمعیت ایثارگر کارگری بالغ بر 30 نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه گفت: امروز میزبان یادواره شهدای کارگری استان مازندران با محوریت شهدای کارگری سوادکوه هستیم و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا وظیفه‌ای همگانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم