Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مالی جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت حداقل تحصیلات: کارشناسی سابقه کار مرتبط حداقل 3 سال حداکثر سن 35 سال کنترل و ثبت کلیه هزینه ها بایگانی اسناد مدارک مالی رسیدگی به حسابهای بانکی مجموعه و تهیه صورت مغایرت بانکی رسیدگی به تنخواه گردان و اسناد هزینه ای مربوط به آن تهیه و تنظیم صورتحسابهای کسور مالیات نگهداری حساب اموال و نظارت بر حساب مذکور تهیه گزارشات لازم از نحوه عملکرد جهت ارائه به مقام مافوق راهنمایی و پاسخگویی مسئولانه به مراجعین رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار در جریان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام سایر امور ارجاعی در چهارچوب امور مجموعه مسلط به اصول و مبانی حسابداری مسلط به قوانین مالیاتی مسلط به تهیه و تنظیم گزارشات فصلی و ارزش افزوده مسلط به تهیه و تنظیم ارسال لیست حقوق و دستمزد متعهد و منظم و پیگیر حقوق توافقی بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی از روز اول پاداشهای دوره ای سبد کالایی دوره ای جبران خدمات به تناسب شایستگی فرد مهمترین مزیت همکاری با مجموعه ثبت ارزیابی عملکرد فرد و فراهم بودن مسیر رشد و ارتقاء جایگاه سازمانی برای همکاران حرفه ای به دلیل پویا بودن چارت سازمانی این مجموعه میسر می باشد از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل hrsalamatgostaran@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس حسابداری با بیمه و بیمه تکمیلی در شرکت تیپاکس اکسپرس پارس استخدام مدیر عامل در شرکت شیر پاستوریزه در قزوین استخدام مدیر فروش با بیمه در فروشگاه جین وست تبریز استخدام کارمند اداری در شرکت پایا تراکنش هزاره سوم در اصفهان استخدام تکنسین و تعمیرکار پمپ های صنعتی با پاداش و وام در قم و مرکزی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال

به گزارش «تابناک»، دکتر محمدمهدی ناصحی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح درمان کودکان کمتر از ۷ سال جزو مصوبات هیات‌وزیران به حساب می‌آید، اظهار کرد: با توجه به بودجه‌ای که سالانه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بیمه‌ها تخصیص می‌یابد طرح درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال تصویب شده است.

وی با بیان اینکه درمان برای کودکان از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت:با توجه به شرایط جسمانی کودکان و نوزادان باید گفت توجه به سلامت آنها از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید در کانون توجه قرار گیرد. باتوجه به ضرورت سلامت در کودکان و نوزادان، دولت موضوع درمان کودکان کمتر از ۷ سال را تصویب و ابلاغ کرده است. 

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره بودجه تخصیص یافته طرح درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال گفت: باتوجه به اینکه درمان کودکان کمتر از ۷ سال جزو ابلاغیه‌های دولت به حساب می‌آید بودجه این طرح تامین می‌شود. درمان کودکان کمتر از ۷ سال چندان طولانی نیست و نخستین سال اجرای این طرح را سپری می‌کنیم. پیش‌بینی اولیه طرح درمان کودکان کمتر از ۷ سال برای بستری این گروه سنی در تمام بیمه‌های پایه حدود ۳ هزار میلیارد تومان است.

ناصحی ادامه داد: با توجه به اضافه شدن درمان سرپایی به طرح درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال، اظهار نظر درباره بودجه مورد نیاز منوط به برآورد کامل نیازها و  تقاضاها است. با توجه به اینکه هیات‌وزیران، درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال را ابلاغ کرده اعتبار مورد نیاز این طرح تامین می‌شود. 

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در حال حاضر، مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان برای بستری بیماران گروه سنی هدف، بخش‌های دولتی و مراکز درمانی وابسته به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی درنظر گرفته شده است. 

دیگر خبرها

  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند