Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مراسم تشییع شهدای حادثه انبار مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه هفتم مهرماه به‌صورت خودرویی در فردیس برگزار می‌شود.

سلیمان رستمیان با اشاره به شهادت «حسین عابدی» و «سید مرتضی کریمی» دو تن از کارکنان مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه در حادثه آتش‌سوزی در روستای بیدگنه ملارد خبر داد و گفت: مراسم تشییع این دو شهید فردا (۷ مهرماه) به‌صورت خودرویی در فردیس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: این دو شهید  ساکن شهرستان فردیس بودند که یکشنبه چهارم مهرماه بر اثر حادثه آتش‌سوزی در محل انبار مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درجه شهادت نائل آمدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: مراسم تشییع این دو شهید سرافراز فردا چهارشنبه هفتم مهرماه همزمان با ایام هفته دفاع مقدس به‌صورت خودرویی از ساعت ۸  از سه راه حافظیه فردیس به سمت فلکه دوم تشییع و پس‌ از آن پیکر شهید «حسین عابدی» به سمت مشکین‌دشت تشییع و در گلزار شهدای مشکین‌دشت به خاک سپرده خواهد شد و پیکر شهید «سید مرتضی کریمی» نیز به سمت امام‌زاده ابراهیم علیه‌السلام تشییع و در گلزار شهدای این بقعه متبرکه به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است شهید «حسین عابدی» متولد ۱۳۵۶ و شهید «سید مرتضی کریمی» متولد ۱۳۷۲ عضو سپاه پاسداران بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه حسین عابدی سید مرتضی کریمی مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه آئین تشییع پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» با حضور گسترده مردم شهید پرور مردم در ورامین تشییع شد.

بر اساس این گزارش آحاد مردم، خانواده معظم شهدا و مسؤولان ورامین با حضور در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان امام (ره) به عطر افشانی و گلباران مسیر پرداختند و پیکر پاک این شهید را بر دستان خود تشییع کردند.

گفتنی است که مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «حجت اله یوسفیه» که پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت را تشییع کردند و در نهایت معلم شهید در گلزار شهدای حسین رضا (ع) تدفین شد.

لازم به ذکر است که شهید «حجت‌الله یوسفیه» سال ۱۳۶۴ در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و پس از ۳۹ سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

کد خبر 6098310

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران