Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@03:50:54 GMT

پیش‌بینی گرد و غبار محلی برای خوزستان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۳۵۰۷

پیش‌بینی گرد و غبار محلی برای خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع گرد و غبار محلی در سطح استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا روز پنجشنبه جوی نسبتا پایدار روی استان خوزستان خواهیم داشت و پدیده غالب، غبار صبحگاهی و وزش باد متوسط خواهد بود.

وی افزود: از روز جمعه وزش بادها در برخی نقاط متوسط گاهی شدید پیش‌بینی می‌شود و احتمال برخاستن گرد و غبار محلی و موقتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز جمعه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۴۲.۲ و ایذه با ۱۶.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۰.۳ و ۲۱.۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی امروز احتمال رگبار و رعدوبرق (در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات) و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط خوزستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق خوزستان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: از فردا تا روز سه شنبه نیز احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری ادامه داد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان می‌گوید: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در شبانه روز اخیر اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۲ و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان