Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@02:55:45 GMT

بازارهای روسیه مشتری سبزیجات کشاورزان تالش

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۳۶۴۲

بازارهای روسیه مشتری سبزیجات کشاورزان تالش

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تالش گفت: کشاورزان تالشی بازارهای خوبی را در کشور روسیه برای فروش سبزیجات کسب کرده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، رضا آقا جمالی گفت: کشاورزان این شهرستان در برخی از اراضی شالیزاری‌شان علاوه بر پروش راتون به کشت دوم دیگر محصولات کشاورزی نظیر انواع سبزیجات پرداخته اند.

وی افزود: کشت دوم محصولات کشاورزی موجب ارتقای درآمد کشاورزان می‌شود و خوشبختانه اخیرا رغبت کشاورزان این شهرستان به کشت دوم افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقا جمالی ادامه داد: سبزیجات تولید شده در این شهرستان علاوه بر بازارهای محلی شهرستان و دیگر شهرهای گیلان و نیز به کشور روسیه صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان توانسته‌اند بازار خوبی را در کشور روسیه از آن خود کنند و اخیرا حتی در  استان هایی مانند خوزستان زمین اجاره می‌کنند و سبزی می‌کارند.

وی تصریح کرد: حمایت از این کشاورزان منجر خواهد شد که ازرآوری بیشتری از کشور روسیه برای سبزیجات نصیب کشاورزان تالش شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تالش گفت: اختصاص تسهیلات کم بهره و اعطا نهاده‌های ارازن قیمت از جمله عوملی است که می‌تواند کمک موثری به افزایش میزان تولید و صادرات سبزیجات تالش به روسیه باشد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازارهای روسیه کشور روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر مسئول جهاد کشاورزی دهستان میانکوه از تولید و کشت گیاهان دارویی خارشتر، انغوزه، گل محمدی و کاپاریس در ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فاقد کشت در این دهستان خبر داد.


اقبالی با اشاره به شرایط جغرافیایی آب هوایی یزد تولید گیاهان کم آبخواه را سبب تولید و فراوری این صنعت با هدف توسعه و اشتغال پایدار با درآمدزایی و سرمایه‌گذاری در تولید این محصول دانست.


 وی از ارائه نهال گل محمدی و بذر رایگان به کشاورزان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تامین گردیده و کشاورزان جهت دریافت تسهیلات کم بهره معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • آب سد سفیدرود رها سازی شد
  • توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب