Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز پرهام رضایی روز سه شنبه  در حاشیه بازدید از این پایگاه که در محل اتاق بازرگانی استان افتتاح شده است ضمن‌ تاکید بر لزوم رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی و پزشکی گفت: فعالیت در  این پایکاه تا تزریق واکسن برای همه فعالان سنگر تولید ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مرکز به منظور تسریع در روند واکسیناسیون عمومی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تامین اجتماعی استان دایر و راه اندازی شده است.

رضایی افزود: در این پایگاه روزانه واکسیناسیون بیش از ۵۰۰ نفر از پرسنل شاغل در واحدهای تولیدی و صنعتی و کارکنان تمامی کارگاه‌های بزرگ، متوسط و کوچک استان البرز را انجام می دهد.

وی اظهار داشت: تزریق واکسن در این پایگاه بر اساس هماهنگی‌های قبلی و اعلام‌ قبلی اسامی افراد  انجام می‌شود و در این راستا طی فراخوانی مراتب  به مدیران مجموعه‌های صنعتی و تولیدی و کارگاه‌های فعال استان اعلام  شده است.

رضایی گفت: بیش از  چهار هزار واحد صنعتی در البرز از ماه‌ها قبل درخواست‌های متعددی  برای دریافت سهمیه واکسن کرونا ویژه پرسنل به اتاق بازرگانی استان ارسال شده بودند.

وی ادامه داد: با توجه به بالا بودن حجم نامه‌های درخواستی در این مورد، اتاق بازرگانی البرز انجام این رسالت مهم را بر عهده گرفت.

وی با اشاره به رعایت تمامی ملزومات بهداشتی و پزشکی در پایگاه واکسیناسیون اتاق بازرگانی البرز گفت : نیروهای کادر بهداشت و درمان استان به منظور انجام واکسیناسیون در این پایگاه مستقر هستند و تا زمانی که به فعالیت این پایگاه نیاز باشد، واکسیناسیون ادامه می یابد.

برچسب‌ها واحد تولیدی واکسن کووید 19 کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی واکسن کووید 19 کرج واحد تولیدی واکسن کووید 19 کرج اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مدیران و کارشناسان بانک شهر با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ضمن تشریح دستاوردهای خود در شبکه بانکی و حمایت های صورت گرفته از فعالان صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به تبیین اهداف و برنامه های این بانک در حوزه انرژی می پردازند.

بانک شهر با حضور در این نمایشگاه علاوه بر تلاش مبنی بر همکاری بیشتر با مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید و برگزاری جلسات بازاریابی با فعالان صنعت نفت به انعقاد تفاهم نامه با تعدادی از شرکت های مهم و فعال این صنعت خواهد پرداخت.

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و شرکت های فعال در این صنعت درکنار بانک ها، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار خواهند داد.

بانک شهر نیز با دعوت از تمامی فعالان صنعت نفت برای بازدید از این نمایشگاه؛ در غرفه این بانک واقع در سالن 44-2 به معرفی توانمندی‌های خود در نظام بانکی می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد