Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی ابارشی روز سه‌شنبه در آیین تجلیل تعدادی از کارگزاران بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان با سابقه حضور در جبهه‌های جنگ با بیان اینکه محروم نماندن عشایر و روستاییان از خدمت بیمه دولت، به‌عنوان  مهمترین هدف این مجموعه محسوب می‌شود تاکید کرد : امید است با بهره‌مندی عشایر، کشاورزان و روستاییان از خدمات تامین اجتماعی، امنیت خاطر توام با حفظ کرامت انسانی در این جوامع بومی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یک برهه زمانی نیست بلکه به‌عنوان گنجینه عظیمی است که ملت ایران تا مدت‌های طولانی می‌تواند از آن استفاده کند ادامه داد: شهدا، جانبازان و رزمندگان در راه دفاع از میهن اسلامی، مجاهدت و تلاش کردند و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون آنها هستیم و گرامیداشت نام و یاد آنها به‌عنوان وظیفه ما محسوب می‌شود.

ابارشی خاطرنشان کرد: در مراسم امروز چند تن از کارگزاران بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان اصفهان که افتخار حضور در دفاع مقدس داشتند و یا از خانواده معظم شهدا و ایثارگران بودند در این مراسم دعوت شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان نیز در این مراسم گفت: روستاییان و عشایر در خط مقدم خدمت به کشور قرار داشته و همواره پشتیبان نظام هستند.

محمد رضایی  افزود: روستاییان و عشایر قشر تاثیرگذار درکشور ما محسوب می‌شوند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ادامه داد: بسیاری از روستاییان و عشایر در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های دفاع از نظام اسلامی حضور داشتند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان اظهار داشت: این نهاد بطور خاص خدمات فرهنگی به پیشکسوتان دفاع مقدس و بطور عام به همه مردم ارائه می‌دهد.

 از مجموع یکهزار و ۷۸۰ کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در کل کشور،  ۴۹ کارگزاری در استان اصفهان مستقر است.

آیین تجلیل تعدادی از کارگزاران بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان با سابقه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، توسط بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس در باغ غدیر اصفهان برگزار شد.

برچسب‌ها صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر اصفهان هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر اصفهان هفته دفاع مقدس صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر اصفهان هفته دفاع مقدس روستاییان و عشایر بیمه اجتماعی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
جمشید شایانفر افزود: بیمه شدگان مذکور نیازنیست که تمدید پوشش بیمه‌ای به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


دیگر خبرها

  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود