Web Analytics Made Easy - Statcounter

همواره استفاده از محصولات جدید در طراحی و دکوراسیون فضا می ‌تواند جلوه ‌‌ای منحصر به فرد به مکان مورد نظر را بدهد. یکی از این محصولات در سال‌ های اخیر مورد توجه درصد زیادی از مشتریان قرار گرفته است، سقف کشسان می باشد. امکان اجرای نورپردازی ‌های گوناگون بر روی این سقف و مزایای دیگر آن باعث می ‌شود تا انتخاب خوبی برای فضای مورد نظر شما باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر چراغ خطی یکی از محصولات جدید در زمینه نورپردازی است که امکان اجرای طرح ‌های گوناگون و زیبایی را به شما خواهد داد. ‌استفاده از این دو محصول یعنی چراغ‌ های خطی و نورپردازی سقف کشسان باعث می‌ شود جلوه نهایی مکان مورد نظر شما بسیار خاص و زیبا به نظر برسد. در ادامه متخصصان سایت توسعه افراز هوراد تجربیات و اطلاعات خود را در خصوص نورپردازی با استفاده از سقف کشسان و چراغ خطی در اختیار شما قرار می ‌دهند. 

آشنایی با سقف کشسان

سقف کشسان یکی از محصولات جدید عرصه طراحی دکوراسیون داخلی است که دارای انواع مختلفی است. جنس این محصولات از پارچه PVC است که باعث ایجاد خاصیت کشسانی و سایر مزایای آن می ‌شود. انواع محصولات عبارتند از سقف کشسان لاکر، سقف کشسان چاپی و سقف کشسان ترنسپرنت که هر کدام از آنها در شرایط مختلف می ‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از سقف کشسان مزایای گوناگونی در اختیار ما قرار می ‌دهد که در ادامه برخی از آنها را مورد بررسی قرار می ‌دهیم تا در زمان خرید این محصولات بتوانید آگاهانه تر عمل کنید:

عدم نفوذ گرد و خاک یا حشرات و سایر موجودات موذی به زیر سقف وزن بسیار سبک که باعث می ‌شود وزن کلی سازه ساختمان شما به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. استقامت بالا در برابر فشار، به شکلی که در برخی موارد این سقف ‌ها در زمان وقوع زلزله و سایر حوادث می ‌توانند جلو ریزش سقف بر روی طبقات پایین را بگیرند. قابلیت عدم احتراق آنها باعث می ‌شود تا در زمان آتش سوزی از نفوذ شعله‌ ها به سایر طبقات و بخش به ساختمان جلوگیری کنند. مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت، به گونه ‌ای که این عوامل نمی ‌توانند کیفیت این محصولات را تحت تاثیر قرار دهند. امکان استفاده از روش‌ های نورپردازی خلاقانه و گوناگون که جلوه بسیار زیبایی به محیط مورد نظر شما خواهد بخشید.  امکان باز کردن آنها بعد از نصب و استفاده در مکان ‌های دیگر

آشنایی با چراغ خطی

چراغ ‌های خطی امروز به عنوان نسل جدیدی از تجهیزات نورپردازی شناخته می ‌شوند که در آنها از تکنولوژی LED استفاده شده است. این محصولات مصرف انرژی بسیار پایینی دارند و راندمان آنها نسبت به سایر تجهیزات روشنایی موجود در بازار بالاتر است. همین باعث می ‌شود تا شار نوری مناسبی در زمان کار به محیط برسانند و روشنایی مورد نیاز شما را تامین کنند. یکی دیگر از مزایای این محصولات سازگاری بالا با انواع طراحی دکوراسیون می ‌باشد. از آنجایی که چراغ ‌های خطی دارای انواع مختلفی هستند به راحتی می ‌توانید در شرایط مختلف از آنها استفاده کنید. البته باید در نظر داشته باشید که این تنوع در رنگِ نور این محصولات نیز قابل مشاهده است و بسته به فضای مورد نظر، می ‌توانید سراغ چراغ‌ های خطی با دمای نور متفاوت بروید. 

استفاده از سقف کشسان و چراغ خطی

حال که با سقف ‌های کشسان و چراغ ‌های خطی آشنا شده ‌اید، نوبت به ما می ‌رسد که استفاده این دو محصول در کنار هم را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. به کارگیری چراغ‌ های خطی برای نورپردازی سقف باعث می‌ شود تا اطراف سقف کشسان یک قاب بسیار زیبا و نورانی داشته باشید که علاوه بر نظم دادن به جلوه محیط، روشنایی مورد نیاز شما را تامین می ‌کند.

 علاوه بر این در بسیاری از موارد مشاهده می‌ شود که اجرا کنندگان طرح ‌های مختلف دکوراسیون از چراغ ‌های خطی برای تامین روشنایی مورد نیاز سقف کشسان چاپی استفاده می ‌کنند. شار نوری یکنواخت و متعادل این محصولات روشنایی کمک می ‌کند تا هیچگونه سایه روشنی در نتیجه نهایی کار مشاهده نگردد. یکی دیگر از مزایای که استفاده از چراغ‌ های خطی در کنار سقف ‌های کشسان می ‌تواند به همراه داشته باشد، میزان تولید حرارت پایین محصولات است که هیچ آسیبی به سقف‌ کشسان نمی ‌رساند. 

نکات مهم در زمینه استفاده از سقف کشسان و چراغ خطی

در ادامه نکات کلیدی که باید در زمان بکارگیری چراغ خطی برای نورپردازی سقف کشسان به یاد داشته باشید را با هم مورد بررسی قرار می ‌دهیم. 

توجه داشته باشید که رنگ نور چراغ خطی انتخاب شده با طرح‌ های موجود روی سقف کشسان همخوانی داشته باشد.  سعی کنید برای انتخاب نوع سقف کشسان و چراغ خطی حتما با افرادی که تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه دارند مشورت کنید تا انتخاب ‌های درستی داشته باشید. چراغ خطی دارای انواع مختلف توکار، روکار و آویز است که بسته به انتخاب شما می ‌تواند تاثیر متفاوتی روی جلوه نهایی کار بگذارد. در بیشتر موارد نیز مشاهده می ‌شود که طراحان سراغ استفاده از چراغ خطی توکار می ‌روند. چرا که این محصولات بعد از نصب ظاهر ساده و تمیزی دارند و باعث جلب توجه بیش از حد بیننده نمی ‌شود.  در صورتی که قصد استفاده از سقف کشسان چاپی را دارید، باید برای بخش زیرین این سقف ‌ها نیز به فکر تجهیزات روشنایی باشید. از همین رو بخشی از روشنایی مورد نیاز فضا از طریق لامپ ‌های زیر سقف کشسان تامین می ‌شود. در چنین شرایطی اگر بخواهید از چراغ خطی برای ایجاد یک قاب نورانی دور سقف کشسان استفاده کنید، باید سراغ محصولاتی بروید که توان مصرفی کمتر و شار نوری پایین تری را به فضای شما منتقل می‌کنند. این کار باعث می ‌شود تا زیبایی سقف کشسان و طرح ‌های ایجاد شده روی آن بیشتر به چشم بیاید. 

نکات مهم در زمینه خرید سقف کشسان و چراغ خطی

این روزها افراد و شرکت ‌های زیادی در زمینه فروش سقف کشسان و چراغ خطی فعالیت می ‌کنند، در بسیاری از موارد همین مسئله باعث می ‌شود تا مشتریان برای انتخاب مرکز خرید مناسب دچار سردرگمی شوند. نکاتی که در ادامه متخصصین توسعه افراز هوراد در اختیار ما قرار می ‌دهند قطعاً باعث می ‌شود تا روند انتخاب راحت ‌تری داشته باشید:

برای خرید حتماً سراغ نمایندگی ‌ها و فروشنده‌ های معتبر بروید: در نظر داشته باشید که خرید از این مراکز باعث می ‌شود تا محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر دریافت کنید و اینگونه اطمینان بیشتری نسبت به کیفیت محصول خریداری شده داشته باشید.  گول قیمت‌های ارزان را نخورید: سقف کشسان و چراغ خطی ارزان قیمت قطعاً از لحاظ کیفیت دارای مشکل هستند. به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی بدون دلیل نیست و به جای خرید ارزان، بهتر است اجناس مورد نظر خود را با کیفیت مطلوب و قیمت معقول خریداری نمایید.  حتماً قبل از خرید با متخصصان و افراد فعال در این عرصه ‌ها مشورت کنید: متخصصین سایت توسعه افراز هوراد آماده‌اند که تجربیات و اطلاعات خود را در زمینه نورپردازی با استفاده از سقف کشسان و چراغ خطی در اختیار شما قرار دهند. برای مصرف کردن سوالات خود و دریافت اطلاعات بیشتر می ‌توانید با ما تماس بگیرید. پربیننده ترین آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان در مجلس موافقت خودروسازان با واردات خودرو همه گیری کرونا تا یک سال دیگر تمام می‌ شود؟ زنگ خطر افزایش مجدد کرونا در تهران 3ماه تا تولید قرص کرونا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نورپردازی نورپردازی سه بعدی سقف کشسان روشنایی مورد نیاز داشته باشید مورد نظر ما قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم، اظهار کرد: شهید مطهری پاره تن و حاصل عمر امام راحل و صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود. ایشان عمر شریف خود را صرف مبارزه سرسختانه با انحرافات کرد و به همین جهت همواره مورد بغض و نفرت متحجران و غرب زدگان بود.

وی گفت: جوانان و نوجوانان دلباخته به انقلاب اسلامی اندیشه بلند شهید مطهری را که جوهر اندیشه امام (ره) است، چراغ راه خود قرار دهند تا اساتید خودخوانده و درس نخوانده به اسم اسلام و انقلاب راهزن فکر و عمل آنان نشوند. شهید مطهری زنده است، چرا که اندیشه مطهری همچنان راهگشا و درس آموز است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین روز معلم را به همه فرهنگیان عزیز و پرتلاش سراسر کشور تبریک و تهنیت می گویم. مجلس یازدهم مفتخر به تصویب قانون رتبه بندی معلمان و پیگیری مستمر تا اجرای کامل آن است. همچنین در برنامه هفتم پیشرفت کشور نیز احکام بسیار مهمی برای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس و افزایش رضایت شغلی معلمان و اصلاح نظام تربیت معلم و ارزیابی عملکرد به تصویب رسیده است که در صورت اجرای درست می‌تواند تحول جدی در وضعیت تربیتی نظام آموزش و پرورش ایجاد کند.

مجلس یازدهم کارنامه درخشانی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال دارد

قالیباف در ادامه روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت و بیان کرد: مجلس یازدهم کارنامه درخشانی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال دارد و قوانین مهمی در این باره به تصویب رسیده است. مهمترین اقدام مجلس در این حوزه رفع انحصار از مجوزهای کسب و کار و شکستن قلم های طلایی با تصویب «قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» بود که به دوران تاریک رانت های صنفی پایان داد.

قالیباف ادامه داد: تصویب «قانون جهش تولید دانش بنیان» نیز به عقب ماندن نظام قانون گذاری از نیازهای زیست بوم فناوری کشور پایان داد و به گفته معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری قانون جهش تولید دانش بنیان تاکنون منجر به ۱.۳ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی شده است. رهبر معظم انقلاب قانون جهش تولید دانش بنیان را یکی از سه قانون راهبردی تصویب شده در مجلس یازدهم دانستند.

قالیباف تاکید کرد: تصویب قانون مالکیت فکری و قانون حمایت از صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی و همچنین معافیت های مالیاتی بر کسب و کارهای خرد و تصویب قانون مالیات بر سوداگری برای هزینه دار کردن فعالیت های اقتصادی غیرمولد و در نهایت اختصاص منابع تبصره ۱۸ بودجه برای ایجاد اشتغال به خود استان ها از دیگر عناصر ریل گذاری مجلس در موضوع تولید و اشتغال است که در صورت اجرای درست و دقیق آن، به بهبود وضعیت کسب و کار در کشور و رونق تولید منجر خواهد شد.

کد خبر 6092712 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از «چراغ زنون» و استیکر
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!