Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رئوفی سه شنبه شب در نشست ستاد معین بخش شمیل که با حضور فرماندار بندرعباس و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و شوراهای اسلامی این بخش با اشاره به اهمیت استقرار نمایندگی دستگاه های اجرایی در بخش های جدید تاسیس استان برگزار شد، افزود: بخش شمیل یکی از بخش های جدید تاسیس استان بوده که ضروری است دستگاه های اجرایی نسبت به استقرار نمایندگی خود در مرکز این بخش برای سرعت دهی در ارائه خدمات به مردم این منطقه، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: بخش شمیل باتوجه به ظرفیت های مناسبی که در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی دارد، زمینه برای توسعه و رونق آن مهیا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: فلسفه تقسیمات کشوری و ارتقای مناطق مختلف به بخش، شهر و شهرستان بهبود ارائه خدمات به مردم در بخش های مختلف است.

رئوفی ادامه داد: با توجه به ارتقای برخی مناطق استان هرمزگان به بخش دستگاه های اجرایی متولی نسبت به استقرار نمایندگی خود در این مناطق برای سرعت بخشی در امور مردم اقدام کنند.

بخش شمیل از ترکیب دهستان شمیل و حسنلنگی ایجاد شده و مرکز این بخش، روستای شمیل تعیین شده است.
وزیر کشور سوم دیماه سال ۹۹ با انعکاس مصوبه هیات وزیران، ایجاد بخش شمیل در شهرستان بندرعباس را به طور رسمی ابلاغ کرد.
 با پیگیری‌های صورت گرفته توسط استانداری هرمزگان از طریق وزارت کشور و تصویب هیات دولت، دهستان شمیل در شهرستان بندرعباس به بخش ارتقا یافت و محمد زرنگاری به عنوان بخشدار شمیل انتخاب شد.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان تقسیمات کشوری هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان تقسیمات کشوری هرمزگان استانداری هرمزگان تقسیمات کشوری هرمزگان بندرعباس دستگاه های اجرایی بخش شمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان