Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو‌ گزینه نهایی برای معاونت‌های امور بانوان و توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان مشخص شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از انتخاب حمید سجادی به‌عنوان وزیر ورزش جوانان صحبت‌هایی در مورد گزینه‌های مختلف در معاونت‌های وزارت ورزش و جوانان مطرح شد.

یکی از معاونت‌هایی که در این روزها از گزینه‌های مختلف برای نشستن روی صندلی آن نام برده می‌شود، معاونت ورزش بانوان است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهین فرهادی‌زاد‌ که در حال حاضر در این معاونت فعالیت می‌‌کند، از چند ماه گذشته بازنشسته شده است. در حال حاضر از مریم کاظمی‌پور به‌عنوان گزینه حضور در این معاونت نام برده می‌شود. وی سابقه حضور در فدراسیون تیراندازی با‌کمان را به‌عنوان نایب رئیس در کارنامه دارد.

در مورد معاونت حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان نیز شنیده می‌شود که بنیامین شکوه‌فر به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه مطرح است و جمشید تقی‌زاده از این معاونت به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان نقل مکان خواهد کرد.

اولین حکم حمید سجادی؛ انتصاب احمدی به عنوان سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور