Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@22:49:41 GMT

خدمات اتوبوس مدارس نیز در انگلیس لغو شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۸۷۵۵

در پی بحران سوخت در انگلیس خدمات اتوبوس مدارس نیز در این کشور لغو شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از ایندیپندنت، بحران سوخت در انگلیس منجر به لغو خدمات اتوبوس مدارس در انگلیس شد.

در پی بحران سوخت و گزارش‌ها مبنی بر تلاش کارکنان مدارس برای رفتن به مدرسه درخواست برای اولویت گذاری معلم‌ها برای دریافت سوخت مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مراکز آموزشی انگلیس هشدار داد ادامه کمبود سوخت منجر به مسائلی جدی برای مدارس می‌شود.

یکی از معلمین روز سه شنبه در گفتگو با رادیو ال بی سی اعلام کرد دانش آموزان و کارکنان مدارس به علت کمبود سوخت با مشکلاتی جدی برای رفتن به مدارس مواجهند.
وی افزود: متاسفانه دیروز سوخت یکی از اتوبوس‌های ما تمام شد و والدین هم بنزین زیادی در خودرو‌های خود نداشتند.

در همین حال دیگر شهروند انگلیسی گفت: برای خرید غذا از خانه خارج شدم، اما اینجا گیر افتادم. این شرایط هولناک است، حتی در زمان آغاز همه گیری کرونا، اوضاع تا این اندازه بد نبود.

دولت انگلیس طرحی برای دادن روادید موقت به رانندگان کامیون خارجی به منظور مقابله با بحران فعلی، اعلام کرده است. بر اساس این طرح، از ابتدای ماه آینده به مدت سه ماه، به پنج هزار راننده کامیون خارجی، اجازه ورود به انگلیس داده خواهد شد.

گفتنی است صف‌های طولانی خودرو‌ها در جایگاه‌های سوخت در شهر‌های مختلف انگلیس ادامه دارد.   شرکت‌های متعدد از کمبود راننده برای انتقال سوخت از پالایشگاه‌ها به جایگاه‌های سوخت خبر دادند. برچسب ها: انگلیس ، کمبود سوخت ، جایگاه های سوخت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انگلیس کمبود سوخت جایگاه های سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پلیس تهران اعلام کرد؛: فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

بازسازی صحنه این درگیری ۹ اردیبهشت ماه با حضور سردار عباسعلی فرمانده انتظامی تهران در محل حادثه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090335

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد