Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:26:44 GMT

دادستان جدید بناب معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۸۸۷۸

دادستان جدید بناب معرفی شد

ایسنا/آذربایجان شرقی مراسم معارفه محمدجلیلی، دادستان جدید بناب با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در بناب برگزار شد.

شهریار فتحی، فرماندار شهرستان بناب در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان که با حضور معاون قضائی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، برگزار شد، افزود: شهرستان بناب با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر، به دلیل برخورداری و داشتن واحدهای تولیدی و صنعتی بالا به عنوان شهرستانی مهاجر پذیر شناخته می‌شود که این مسئله موجب ایجاد مسائل و مشکلات اجتماعی و قضایی مخصوصی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: حل این مسائل نیازمند انسجام بالای قضایی و تسلط و اشراف کامل بر مسائل است که خوشبختانه این امر مهم به صورت کامل در مجموعه دستگاه قضایی شهرستان وجود دارد.

وی گفت: علیرضا دهقان دادستان سابق به دلیل بهره مندی از فضائل اخلاقی ممتاز، توان مدیریتی بالا، شجاعت و خیرخواهی همواره بهترین تصمیمات را اتخاذ کرده‌اند که موجب ایجاد آرامش خاطر در شهروندان و نظم و امنیت شهرستان و کمک و همراهی به شورای تامین شهرستان شده است.

فتحی ضمن آرزوی موفقیت برای دهقان دادستان سابق، محمدجلیلی دادستان جدید را جوانی توانمند و با پشتکار دانست و گفت: تجربه نشان داده است هرگاه به جوانان اعتماد کرده‌ایم موفق بوده‌ایم که این جوان ضمن برخورداری از نشاط و شادابی جوانی، دارای تجربیات مهم در حوزه قضایی هستند که طبیعتا منشا خیر در شهرستان خواهند شد.

هم‌چنین در این جلسه معاون قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان این‌که همواره خواسته ما از قضات و کارکنان دستگاه قضایی برخورد همراه با احترام با مردم است  گفت: متاسفانه تعداد پرسنل و نیروی دستگاه قضایی پایین بوده و به دلیل حجم بالای پرونده‌های قضایی روند رسیدگی به پرونده‌ها گاها زمانبر شده و حتی همکاران ما در دستگاه قضایی در خارج از وقت اداری برای انجام کارهای مردم در محل کار خود می‌مانند.

احمد موقری، وضعیت کنونی دادگستری شهرستان بناب را موفق دانسته و افزود: همکاری مردم در سطح شهرستان بناب با مجموعه دستگاه قضایی بسیار خوب بوده است و از همکاران خود می‌خواهیم حداکثر تلاش خود برای احقاق حقوق مردم را انجام دهند.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات علیرضا دهقان تقدیر و محمد جلیلی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب منصوب شد.

محمد جلیلی در سوابق خود به مدت هفت سال قاضی شعبه کیفری دادگستری بناب بوده است و هم‌چنین علیرضا دهقان بعد از هفت سال خدمت در پست دادستانی شهرستان بناب به دادگاه یک کیفری آذربایجان شرقی بخش جرایم خشن و مهم ارتقا یافت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آذربایجان شرقی شهرستان بناب دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گفته‌ فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی و دادستان مرکز استان عوامل نزاع و درگیری شب گذشته پل قویون ارومیه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، شب گذشته تصاویری از درگیری عده‌ای از جوانان قمه و چماق به دست در پل قویون ارومیه به‌طور وسیع و گسترده در فضای مجازی منتشر و موجب برهم زدن آرامش شهروندان ارومیه‌ای شد، چرا که این درگیری و شیوه راهبندان این افراد در یکی از اصلی‌ترین و پرترددترین محورهای ارتباطی درون شهری ارومیه رخ داده بود.

در همین راستا سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

در همین راستا حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی گفت: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه‌های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح‌دار هستند.

مجیدی ادامه داد: پس از بررسی و پیگیری‌های مجدانه انتظامی و قضائی و تلاش‌های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضائی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند، ۴ نفر از آن‌ها در شهرستان‌های همجوار دستگیر و ٣ نفر دیگر نیز شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

کد خبر 748036

دیگر خبرها

  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه