Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه کازرون در یادواره ۱۲۰ شهید بخش جره و بالاده ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا بیان کرد: هر روز و ماه و سال ما در نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس در نبرد بی امان است و مفتخریم که ایستاده ایم.

او افزود: انسان بهره و حظ می‌برد از حضور خواهران و برادران در یادواره‌ها شهدا، کسانی که از جان دل شرف حضور دارند و گرامی می‌برند یادو خاطره عزیزان که جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و در راه اسلام جان خود را اهداء کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل یادآور شد: چرا مقتدریم و غیاث کنیم دیروز و امروزمان را که چه داشته و چه داریم و دیروز کجا بوده ایم و امروز به کجا رسیده ایم.

وی اضافه داشت: مقاومت و ایستادگی در پرتو ولایت پذیری پیروزی به دنبال دارد و امروز اگر قوای و نظام ما عزتمند ومقتدر می‌باشد به خاطر ولایت پذیر هست که قوای مسلح ما از فرمانده کل قوا دارد.

فرمانده سپاه کازرون با گرامی داشت یادو خاطره ۱۲۰ شهید والامقام بخش جره و بالاده شهرستان کازرون ادامه داد: شرمنده حجب و حیا مردم منطقه هستم کسانی که در خط مقدم دفاع کردد، کسانی که بچه هایشان را بدرقه کردند و سینه سپر کرده که با شیر پاک و لقمه حلال عزیزان خود را روانه جبهه‌ها کردند.

او تصریح داشت: صاحبان اصلی انقلاب و نظام قشر ضعیف و مستضعف است کسانی که دلشون لرزید و لبیک گفتند به نوای مقتدایشان را جواب دادند و امروز اگر عزت و افتخار داریم مدیون و شرمنده ایم شهدا و خانواده‌های آنان هستیم.

سرهنگ توکل خاطرنشان کرد: امروز در مسیر گام دوم انقلاب به تعصی اط شهدای والامقام در مسیر نورانی حرکت می‌کنیم که آینده را به خوبی نشان داده است و نباید در این راه ذره‌ای از اصول و حفظ انقلاب ادول کنیم.

او با بیان خاطراتی از سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و راه و روش سبک و سیاق این شهید، همگان را برای ادامه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در عمق بخشی به فرهنگ و انقلاب دعوت کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ناحیه کازرون عظمت نیروهای مسلح ولایت پذیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت: سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و ‌توان لازم را دارند.

خشایار صنعتی افزود: به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

صنعتی، با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح اظهارکرد: در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت: کشور‌های عربی و اسلامی جرأت به زبان آوردن موضوعهای روز و ‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی که در صف مقابله با اسرائیل است،  اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده است.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرماندهان برتر از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک مراسم بود.

 

 

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند