Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:20:12 GMT

دیوار چین در پاریس؛ تلفیقی از واکی و جکی چان (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۹۲۴۴

دیوار چین در پاریس؛ تلفیقی از واکی و جکی چان (عکس)

دروازه بان ایتالیایی PSG در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی دوناروما پس از پشت سر گذاشتن یک تابستان رویایی با تیم ملی ایتالیا، میلان را به مقصد پاریس ترک کرد؛ او یکی از ارکان اصلی قهرمانی ایتالیا در یورو 2020 بود و ترجیح داد در پایان قراردادش با میلان وارد چالشی جدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره 22 ساله تیم ملی ایتالیا در شرایطی راهی پاریس شد که این تیم کیلور ناواس را به عنوان یک دروازه بان باتجربه در اختیار داشت.

 

دوناروما پس از حضور در بازی برابر کلرمون، دو بازی متوالی مقابل لیون و متز را روی نیمکت نشست. چندی پیش کوریره دلو اسپورت در مورد نیمکت نشینی های دوناروما ادعای جالبی را مطرح کرد. بر اساس این ادعای بازیکنان آمریکای لاتین پی اس جی و در راس شان لیونل مسی و نیمار، حامی شماره یک کیلور ناواس هستند. مدیربرنامه دوناروما اما در واکنش به این شایعات اعلام کرد که مطمئن است که این دروازه بان به زودی به چهره ای ثابت در ترکیب پاریس تبدیل خواهد شد.

 

 

در چنین شرایطی اما مائوریسیو پوچتینو در بازی حساس امشب پاری سن ژرمن مقابل منچستر سیتی طی تصمیمی شجاعانه به دوناروما میدان داد؛ دروازه بانی که تا کنون در لیگ قهرمانان اروپا به میدان نرفته بود و این اولین تجربه اش به شمار می رفت.

 

دوناروما در پایان بازی که با برتری دو بر صفر پاریس همراه بود در حالی که کاملا از عملکرد خود راضی بود و لبخند به لب داشت گفت: "رویای من یک شروع قدرتمندانه در لیگ قهرمانان اروپا بود. اکنون بسیار خوشحال هستم. البته خیالم راحت بود چرا که انتظار فرا رسیدن چنین لحظاتی را داشتم."

 

دوناروما که به واسطه درخشش در یورو 2020 این اطمینان خاطر را در کادر فنی پاریس ایجاد کرده بود که می تواند مرد بازی های بزرگ باشد، در طول 90 دقیقه بازی با سیتی نمایشی تحسین برانگیز داشت و چندین بار موفق شد در نقش ناجی، مانع از فروپاشی دروازه تیمش شود. این دروازه بان جوان با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی امشب، اولین تجربه اروپایی خود را با کلین شیت پشت سر گذاشت تا مورد تحسین هواداران فوتبال قرار بگیرد.

 

دوناروما در بازی با سیتی 7 سیو داشت که 4 مورد آن در محوطه جریمه بود. او 44 مرتبه توپ را در بازی لمس کرد و 14 پاس صحیح به هم تیمی های خود داد (دقت پاس:70 درصد). او با درخشش در بازی امشب به یکی از ترندهای توئیتر تبدیل شد؛ در ادامه چند نمونه از توئیت های جالبی که به تمجید از دوناروما اختصاص دارند را مشاهده می کنید:


پاری سن ژرمن جان لوئیجی دوناروما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن جان لوئیجی دوناروما دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!

دریافت 40 MB کد خبر 6090556

دیگر خبرها

  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه