Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی پیش از این رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی پروانه اشتغال به‌کار مهندسان دارای تعارض منافع ۸ استان را تعلیق کرده بود که امروز پروانه اشتغال مهندسان متخلف ۲۳ استان دیگر تعلیق می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در راستای اجرای بخشنامه‌های تعارض منافع در سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان تا دیروز 6 مهرماه 1400 پروانه اشتغال به کار مهندسان دارای تعارض منافع 8 استان را تعلیق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمانشاه، مرکزی، البرز،‌ خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مازندران، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد 8 استانی بوده‌اند که وزیر راه طی نامه‌هایی به مدیران کل راه و شهرسازی آنها، دستور تعلیق پروانه اشتغال به‌کار آنها را صادر کرده است.

بر اساس جدول زمانبندی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان امروز 7 مهر 1400 انتخابات در استان‌های البرز،‌ایلام، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران و یزد برگزار می‌شود. در روزهای جمعه 2 مهر و 4 مهرماه نیز انتخابات در استان‌های خراسان شمالی و کرمانشاه برگزار شده بود.

به گزارش تسنیم، فردا پنجشنبه 8 مهر 1400 نیز انتخابات در استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی،‌ اردبیل، اصفهان،‌بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان،‌ قزوین، کردستان،‌کرمان،‌ گلستان،‌ مرکزی، هرمزگان و همدان برگزار خواهد شد.

روز جمعه 9 مهر نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در استان‌های خوززستان،‌ زنجان،‌ فارس،‌ قم، گیلان و لرستان برگزاری می‌شود.

پروانه اشتغال‌ مهندسان دارای تعارض منافع 7 استان تعلیق شدپروانه اشتغال‌ مهندسان دارای تعارض منافع کرمانشاه تعلیق شدحذف مدیران منفعت‌طلب با اجرای ابلاغیه تعارض منافع

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی پروانه اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت:آمار اشتغال در ۱۶۸ واحد صنعتی فعال در این شهرستان پنج هزار و ۸۰۰ نفر است که ۸۳ درصد از این اشتغال مربوط به بخش‌هایی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی خیام، فولاد خراسان، کارخانه ایران شرق و مانند این مجموعه هاست.

مسعود اکبری باقرآباد افزود:از مجموع ۱۶۸ واحد صنعتی نیشابور فقط ۱۳ واحد فعال با اشتغال هزار و ۵۸۱ نفر در شهرک صنعتی عطار مستقر هستند البته تمایل برای حضور فعالان اقتصادی در این شهرک صنعتی رو به افزایش است و باید در آینده تامین انرژی و آب و سایر زیرساخت‌های این شهرک صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت: همچنین هم اکنون ۲۵ معدن فعال با ۳۱۰ نیروی کار در نیشابور مشغول به کار هستند.

اکبری باقرآباد افزود: تعهد اشتغال شهرستان نیشابور در سال گذشته سه هزار و ۹۰۴ نفر بود که حدود ۱۳۰ درصد این تعهد معادل چهار هزار و ۸۰۲ نفر اشتغال جدید محقق شد.

وی گفت: ۲ بخش صنعت و معدن با هزار و یک شغل جدید و کمیته امداد با ایجاد ۷۲۸ فرصت شغلی تازه بالاترین سهمیه ایجاد اشتغال را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

 

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها