Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:01:07 GMT

دراز کشیدن روی زمین در شان مسی نیست

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۰۵۰۲

دراز کشیدن روی زمین در شان مسی نیست

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که دراز کشیدن روی زمین در حین زدن ضربه آزاد از سوی حریف در شان لیونل مسی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم منچسترسیتی و پاری سن ژرمن شب گذشته در دور دوم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه پارک دو پرنس روبروی یکدیگر قرار گرفتند و این بازی با نتیجه 0-2 به سود پاریسی‌ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی موفق شد اولین گلش با پیراهن پی اس جی را در برابر تیم سرمربی سابق خود به ثمر برساند اما این تنها وظیفه فوق ستاره آرژانتینی نبود. او در حین زدن ضربه آزاد از سوی بازیکنان سیتی پشت دیوار دفاعی تیمش روی زمین دراز کشید تا اگر توپ به صورت زمینی ارسال شد از زیر دیوار دفاعی عبور نکند.

 

 

این اتفاق تعجب افراد بسیاری را به دنبال داشت که پیش از این در بارسا چنین رفتاری را از مسی ندیده بودند. اوون هارگریوز، کارشناس بی تی اسپورت، در این باره گفت:« ما نمی‌توانستیم چنین چیزی را باور کنیم. اگر نگوییم او بهترین بازیکن تاریخ است، پس یکی از بهترین‌ها است.»

پس از آن فردیناند نیز شروع به صحبت کرده و درباره این صحنه گفت:« لحظه‌ای که مائوریسیو پوچتینو در تمرینات از او خواسته که چنین کاری را انجام دهد باید یک نفر قدم پیش می‌گذاشت و می‌گفت نه، نه، نه. این اتفاق نباید برای مسی رخ دهد. شما نمی‌توانید. این کار بی‌احترامی است. من حاضر به پذیرش آن نیستم. اگر من عضوی از این تیم بودم اجازه چنین کاری را نمی‌دادم و می‌گفتم که من به جای مسی دراز می‌کشم. من نمی‌توانم بینم که او اینطور روی زمین دراز کشیده است. لباس او نباید کثیف شود. این کار در شان مسی نیست.»

پاری سن ژرمن منچستر یونایتد ریو فردیناند لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن منچستر یونایتد ریو فردیناند لیونل مسی روی زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-2 اینتر میامی)

گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند را مشاهده می کنید.

دانلود (8.3MB)

دیگر خبرها

  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-2 اینتر میامی)
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • زبانه کشیدن شعله‌های آتش حق طلبی از دانشگاه‌های کلمبیا و اوهایو
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • تصویری از در آغوش کشیدن کاظم صدیقی توسط آقای وزیـر
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شهید شیرودی موفق نبود
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شیرودی موفق نبود