Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد اسکندری نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کلاس های حضوری مدارس کرمان بیشتر در مناطق عشایری و روستایی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: همچنین در صورت رضایت و تمایل کادر مدرسه، معلم، والدین و دانش آموزان، کلاس ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با تعداد اندکی از دانش آموزان در سایر مناطق نیز می تواند به صورت حضوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۰ درصد فرهنگیان کرمان نوبت نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ۹۰ در فرهنگیان استان کرمان تاکنون نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند افزود: ۱۰ درصد مابقی فرهنگیان به دلایلی از جمله ابتلا به کرونا در تزریق واکسن ممنوعیت داشته اند.

وی اظهار داشت: ۴۰ درصد از فرهنگیان استان کرمان نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند که این روند تا واکسینه شدن تمام جمعیت این قشر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه واکسنیه کردن دانش آموزان نیز از ۲۸ شهریور آغاز شده است تصریح کرد: دانش آموزان ۹ تا ۱۸ سال نیز اکنون می توانند با دریافت نوبت از سامانه واکسیناسیون، در برابر کرونا واکسینه شوند.

وی گفت: شرط آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس، بازگشایی به صورت تدریجی است.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا کرمان بازگشایی مدارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا کرمان مدارس ویروس کرونا کرمان بازگشایی مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا

برخی همچنان بر این باور هستند که واکسن‌های ویروس کرونا، عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است. 

فرانسوا ژاویه فومو تاموزو، فوتبالیست سابق اهل فرانسه و کنگو، علیه شرکت‌های فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او معتقد است این شرکت‌ها که سازنده واکسن کووید-۱۹ هستند، بر حرفه او تأثیر گذاشته‌اند.

طرفداری | به گزارش اکیپ، فومو تاموزو در حالی که حالا در سن ۲۹ سالگی بازنشسته شده است، علیه شرکت‌های داروسازی فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او می‌خواهد مشخص شود که آیا واکسن کووید-۱۹ نقش مهمی در مصدومیت‌های او داشته که به شدت بر حرفه وی تأثیر گذاشته است. فومو تاموزو که پیش از خداحافظی از فوتبال در تیم‌های اوسر، یو اس کویوی-روئن، ماریتیمو و استاد لاوال بازی می‌کرد، همچنین از فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل تحت فشار گذاشتن بازیکنان زیر نظر خود برای واکسینه شدن، شکایت کرده است.

به گفته‌ این بازیکن، از زمان واکسیناسیون، مصدومیت‌های پی در پی باعث آسیب به دوران حرفه‌ای او شده است: درد زانو (گونالژی)، تاندونوپاتی و پارگی تاندون آشیل، او را ماه‌ها از زمین دور نگه داشته‌ است. این مصدومیت‌ها اکنون بر زندگی روزمره او نیز تأثیر می‌گذارد:

راه رفتن طولانی مدت به سختی قابل تحمل است، از طرف دیگر دویدن هم برایم غیرممکن است. به محض اینکه می‌خواهم به خودم فشار بیاورم، مثلاً از پله‌ها بالا بروم یا چیزی از قفسه بردارم یا حتی پایین بیایم، درد شدیدی احساس می‌کنم.

دادگاهی برای تعیین ارتباط احتمالی بین واکسن و مصدومیت‌های فومو تاموزو در نظر گرفته شده است. دادگاه پاریس در تاریخ ۲ جولای جلسه‌ای برای این پرونده برگزار خواهد کرد تا در مورد لزوم تشکیل هیئت کارشناسان که وظیفه آن‌ها تعیین ارتباط (یا عدم ارتباط) بین دوزهای واکسن و مصدومیت‌های این بازیکن ۲۹ ساله است، تصمیم‌گیری کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان