Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد فرحناز قائدامینی صبح امروز در آیین مهر عاطفه‌ها با همکاری کمیته امداد استان گفت: ما بر این اعتقادیم که بهار اصلی علم و دانش در کشور ما در فصل پاییز و در مهر ماه با آغاز تعلیم و تربیت آغاز می‌شود تا غنچه‌های علم و دانش در نهاد پاک دانش‌آموزان نقش ببندد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به شعار آموزش و پرورش با عنوان تعلیم و تربیت با کیفیت در سایه مهر حسینی عنوان کرد: در چند سال گذشته آغاز سال تحصیلی مقارن با ایام شهادت و رشادت امام حسین(ع) و یاران آن حضرت بوده است که فرصت خوبی است از سیره این بزرگان در جهت آموزش دانش‌آموزان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هر ساله با همکاری کمیته امداد تعدادی بسته تحصیلی در جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند تهیه می‌شود و دانش‌آموزان نیز ما را در این طرح کمک می‌دهند تا درس محبت و ایثارگری را با دانش‌آموزان تمرین کنیم و مشق عشق باشد.

قائدامینی خاطرنشان کرد: امروز بعد از سال‌ها باورمان نمی‌شود که از نگرانی بابت انتقال صحیح ارزش‌ها آسوده خاطر شده‌ایم  چراکه دیدیم این نسل نیز همانند نسل‌های گذشته از نهال انقلاب که به درختی میان‌سال تبدیل شده است با ایثارگری خود محافظت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سال 1400 فهمیدیم که نسل شهید فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌ها ادامه دارد و این دانش‌آموزان با همراهی با دوستان خود در مهر تحصیلی مشق عشق را تمرین می‌کنند.

وی توضیح داد: این ایثارگری‌های از جان و مال ادامه دارد که ما بتوانیم دانش‌آموزان تراز انقلاب و تمام ساحتی در تمام ابعاد تربیت کنیم تا افتخار ارزش‌های دینی ما باشند.

قائدامینی خاظرنشان کرد: بسیاری از درس‌هایی که فرزندان و دانش‌آموزان ما باید یاد بیگرند در جمع اتفاق می‌افتد و امیدواریم امسال شاهد از بین رفتن بیماری کرونا در کشورمان باشیم هم‌چنین همکاران ما تلاش کنند با برنامه و آموزش صحیح به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در آغاز آبان ماه شاهد حضور پرشور دانش‌آموزان در مدارس باشیم این حضور پرشور در حالی است که اصلی‌ترین اولویت ما سلامتی دانش‌آموزان است.

«علی لندی» مظهر عاطفه بود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نیز در ادامه این برنامه گفت: دل‌های شما دانش‌آموزان سراسر عاطفه و احساس مسئولیت است که این حس را باید به همه جامعه انتقال داد.

وی افزود: اربعین حسینی و علی لندی همین عاطفه‌ها را به ما آموختند که این عاطفه‌ها باید زنده بمانند و با این عاطفه‌ها خود را به بهشت برسانیم که این وعده خداوند برای افرادی است که نسبت به ظلم بی‌تفاوت نیستند شور عاطفه انسان را می‌سازد و عواطف و روحیه جهادی و خداپرستانه را پرورش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عاطفه انسانی یعنی اینکه همیشه به فکر مظلومان باشیم و فقط در بسته‌های معیشتی خلاصه نشود، ادامه داد: عاطفه فقط برای فقر و پرکردن سفره نیست بلکه در همه جا از جمله محل‌هایی که مستکبران به مظلومان زورگویی می‌کنند و حقوق بشر را پایمال می‌کند عاطفه‌ها باید به جوش درآید.

در ادامه جاسم محمدی فارسانی گفت: جمع‌آوری بسته‌های لوازم‌التحریر از 20  شهریورماه تا 16 مهر ادامه دارد و تاکنون 7 هزار و 300 بسته لوازم‌التحریر توسط خرین تهیه شده است که در اختیار دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش و غیر پوشش قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری افزود: اولویت توزیع ما مناطق عشایری و محروم استان است که در سایر شهرستان‌‌ها نیز توزیع خواهد شد و اعتبار این بسته‌‌ها بالغ بر 700 میلیون تومان است.

انتهای پیام/68932

منبع: فارس

کلیدواژه: اموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان