Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حشمت رحیمی افزود:  تعداد پروانه های منقضی اتحادیه خرازی و پوشاک  ۲۲۷ واحد هستند.

وی ادامه داد: تعداد واحد های دارای پروانه کسب این اتحادیه در مرکز لرستان یک هزار و ۷۲۰ واحد هستند که بر اساس گزارشات بازرسین نزدیک به ۵۰۰ واحد در رسته های این اتحادیه بدون پروانه کسب در حال فعالیت می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی گفت:  با توجه به ادغام اتحادیه فروشندگان لوازم بهداشتی و طبی در اتحادیه خرازی و پوشاک تعداد مراجعین به دفتر اتحادیه بالا بوده و لازم است تمام اعضای هیئت مدیره پای کار بیایند و با تقسیم کار موجبات تسریع در امور اتحادیه را فراهم کنند.

رئیس اتاق اصناف  با اشاره به مشکلات ناشی از همه گیری بیماری کرونا برای واحدهای صنفی ، تصریح کرد: اعضای اتحادیه خرازی و پوشاک برای بقاء  نیاز جدی به حمایت های دولت دارند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی همچنین همزمان شدن پایان اعتبار پروانه های پنج ساله با پروانه های باقی مانده با اعتبار ده سال را دلیل انباشت آمار پروانه های منقضی اعلام نمود.

رحیمی اظهار کرد: عدم بازرسی های نمایندگان در بخش ها را از دیگر دلایل این مشکل برشمردند.

رئیس اتاق اصناف  بیان کرد:  پای کار آمدن همه اعضای هیئت مدیره  راه حل نهایی برای شناسایی و ساماندهی واحد های بدون پروانه این اتحادیه است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اتاق اصناف بازرسی واحدهای بدون پروانه کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز

ایسنا/البرز مدیرکل صمت البرز گفت: حدود هزار نفر در بخش معدن استان مشغول به کار هستند.

محمد انصاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۱ معدن فعال در استان وجود دارد، اظهار کرد: بیشتر معادن استان به مواد معدنی و مصالح ساختمانی از جمله شن، ماسه و سنگ لاشه ساختمانی اختصاص دارد.

وی در پاسخ به اینکه بیشتر معادن البرز در کدام مناطق متمرکز است، گفت: محدوده تهراندشت در شهرستان ساوجبلاغ بیشتر معادن البرز را در خود جای داده است.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع چهار میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در این معادن صورت گرفته و ۹۸۵ نفر هم در آنها مشغول به کار هستند.

مدیر کل صمت البرز با اشاره به پروانه‌های جدیدی که سال گذشته صادر شده، افزود: سال گذشته در مجموع شش فقره پروانه بهره برداری معدن و شش فقره پروانه اکتشاف در استان صادر شده است.

انصاری ابراز کرد: علاوه بر این، سال گذشته صلاحیت هشت معدن به دلیل عدم فعالیت و انجام تعهدات قانونی بهره بردار سلب شده است.

وی با اشاره به وجود تعدادی معدن غیرفعال در استان گفت: در حال حاضر ۳۰ معدن غیرفعال در استان وجود دارد که با برگزاری جلسات مختلف در صدد فعال سازی آنها هستیم.

انصاری افزود: با اولویت برنامه جامع وزارت صمت در راستای توسعه معادن کشور، تمامی ظرفیت‌های معدنی استان مورد توجه قرار خواهند گرفت تا از فرصت‌های اشتغالزایی و توسعه اقتصادی این بخش بهره برداری لازم انجام گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد