Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران ظهر چهار شنبه در جلسه بررسی عوارض اجتماعی بیماری کرونا که در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا باید با انسجام همگانی و اجرای راه کارهای کارشناسی شده حل و برطرف شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: از زمان شیوع بیماری کرونا تا کنون شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی مختلف هستیم که باید با بررسی درست و ارائه راهکارهای مناسب در صدد حل آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیماری کرونا و محدودیت‌های مربوط به آن سلامت روح و روان و تعاملات اجتماعی دانش آموزان را دچار مشکل کرده است و باید با اقناع سازی خانواده‌ها بحث برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری در دستور کار تمامی متولیان امر باشد.

برادران با تاکید بر ورود همگانی برای اقناع سازی جامعه جهت انجام واکسیناسیون، گفت: بعد از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، واکسیناسیون بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است و باید همه تلاش کنیم استقبال مردم از این موضوع بیشتر شود.

برادران در انتها گفت: انجام واکسیناسیون و به دنبال آن آغاز به کار فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی می‌تواند موجب افزایش نشاط اجتماعی جامعه شود.

کد خبر 5316464

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا استانداری خراسان شمالی احمد برادران اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران هفته دفاع مقدس بوشهر علامه حسن زاده آملی عکس استانها آمار کرونا گرگان ایلام واکسن کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی علی لندی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان

جهان‌بخش یوسفی، اظهار کرد: برنامه جهانی ریشه‌کنی فلج اطفال و حفظ دستاورد‌های آن از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان جهانی بهداشت است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: هر چند تلاش‌ها برای تحقق اهداف برنامه همچنان تداوم دارد، ولی افزایش تردد به داخل کشور از کشور‌های همسایه نشان‌دهنده خطر بالای ورود ویروس به کشورمان است.

 وی گفت: عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی در مناطق غیرگرمسیری در مرحله اول از روز یکشنبه دوم الی سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور به انجام رسید و مرحله دوم نیز از سی‌ام اردیبهشت لغایت یکم خردادماه اجرا خواهد شد.

یوسفی افزود: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ باهدف ریشه‌کن‌کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا و بیش از ۷۵ درصد موارد واکسیناسیون شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین