Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:46:58 GMT

خزاعی رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۵۸۵۰

خزاعی رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد شد

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و سمعی-بصری شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی حکمی از سوی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، "محمد خزاعی" به سمت ریاست سازمان سینمایی منصوب شد.

در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمد خزاعی آمده است:

«بسمه‌تعالی

جناب آقای محمد خزاعی

با عنایت به جایگاه ارزشمند هنری و تجارب موفق مدیریتی جناب‌عالی در حوزه سینمایی، و برخورداری از روحیه انقلابی و مکتبی که دارید، به موجب این حکم به‌عنوان «معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی، بصری» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال ضمن تعامل و بهره‌گیری از ظرفیت صنوف سینما و جامعه ارجمند هنری و دستگاه‌های مرتبط در جهت تحکیم ارزش‌های اصیل فرهنگ اسلامی ایرانی قرین توفیق و تأیید باشید. بنابراین با امعان نظر به اهداف و مأموریت‌های سازمان، شایسته است نکات زیر مورد اهتمام وافر قرار گیرد:

1. برنامه‌ریزی جهت حفظ و انتقال معارف، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق آثار سینمایی و مستند در سطح جهان

2. برنامه‌ریزی برای صدور مجوز، هدایت، حمایت و نظارت در خصوص تأسیس و فعالیت کانون‌ها، انجمن‌ها و مؤسسات و آموزشگاه‌های سینمایی

3. تعیین ضوابط صدور پروانه تولید و نظارت بر اعمال آن در ساخت آثار سینمایی و سمعی و بصری

4. تعیین ضوابط و نظارت بر برگزاری جشنواره‌های ملی و بین‌المللی سینمایی و مستند در کشور

5. تعیین ضوابط شرایط شرکت در جشنواره‌های سینمایی خارج از کشور

6. تعیین ضوابط خرید و پخش آثار سینمایی و مستند خارجی

7. تربیت نسل جوان هنرمند باورمند به کشور و انقلاب با استفاده از ظرفیت آموزشی و حمایتی مؤسسات وابسته به سازمان مانند مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انجمن سینمای جوان ایران و...

8. برنامه‌ریزی جهت حمایت از ساخت آثار سینمایی فاخر مبتنی بر فرهنگ و تاریخ غنی کشور و رخدادهای انقلاب و دفاع مقدس

9. حمایت هدفمند از تولیدات سینمایی با استفاده از ظرفیت بنیاد فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و انجمن سینمای جوان ایران

10. تعامل و حمایت از مجموعه‌های صنفی حوزه سینما و مجموعه‌های برگزار کنندۀ جشنواره‌های سینمایی در کشور

11. افزایش سرانه سالن‌های سینمایی در کشور از طریق تعامل و تفاهم با مجموعه‌های مرتبط بخش خصوصی جهت ساخت و نوسازی سالن‌های سینمایی

12. سازماندهی وضعیت نمایش خانگی

انتظار می‌رود گزارش پیشرفت کارها در هر یک از بندها مستمراً به این‌جانب ارائه شود.

مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند منان خواستارم.»

خزاعی پیش از این دبیر جشنواره ملّی فیلم فجر و جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بوده است. همینطور در کارنامه وی تهیه‌کنندگی فیلم و سریال دیده می‌شود.

دوستی: فهرست مقدسی از فیلمسازان، سد راه کارگردانان نسل جدید جنگ شده است/ فیلم جنگی باید برای دهه هشتادی‌ها حرف جذابی داشته باشداسامی 19 اثر منتخب بخش «کرونا روایت» جشنواره فیلم کودک و نوجوان 34 اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان سینمایی سینمای ایران سازمان سینمایی سینمای ایران سازمان سینمایی آثار سینمایی تعیین ضوابط محمد خزاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان با حضور نویسندگان و مؤلفان بومی گفت: آثار ارسالی باید برای نخستین بار در محدوده زمانی اول فروردین ‏۱۴۰۱ تا ۲۹  اسفند ‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

علیرضا نوروزی افزود: همچنین آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد وکتابهایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتابهای که توسط نویسندگان و مؤلفان بومی و غیربومی در آذربایجان‌غربی تألیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی اظهارکرد: از هر عنوان کتاب باید دو نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتابهای ارسالی باید در یکی از گروههای تألیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی، با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی وجود ندارد،گفت: کتابهای کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: علاقمندان تا ۳۱ ام مردادماه امسال فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی ، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

مسابقه کتاب سال آذربایجان‌غربی با همکاری خانه کتاب ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی