Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامرضا علی محمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: به درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر استفاده از توان درمانی نیروهای مسلح ۵۰ گیت نمونه گیری تست کرونا و تب سنجی در نقطه صفر مرزی حدفاصل پایانه مرزی زرباطیه دایر شده است.

وی افزود: این گیت ها با همکاری و استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح شامل سپاه امیرالمومنین (ع)، ناجا و ارتش استان ایلام دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه ایلام یادآور شد: تاکنون بیش از  ۱۰ هزار زائر تب سنجی شده اند که از این تعداد تنها پنج نفر ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده اند.

سرهنگ علی محمدی اضافه کرد: کسانیکه هرگونه نشانه ابتلا به ویروس داشته باشند، اطلاعات آنها ثبت و به دانشگاه علوم پزشکی و متولیان طرح شهید سلیمانی استان های مبدا اطلاع داده می شود تا از طریق این طرح وضعیت آنها پیگیری شود.

وی گفت: پنج دقیقه زمان برای گرفتن تست و ۲۰ دقیقه برای جواب نمونه گیری زمان می برد.

علی محمدی تاکید کرد: تعداد کم مبتلایان به ویروس کرونا در مقابل حجم زیاد زائران بیانگر مدیریت این ویروس و نشانه امیدواری برای کاهش میزان مبتلایان است.

فرمانده بهداری رزمی شمال غرب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: بیمارستان صحرایی مستقر در مرز مهران با ۳۲ تختخواب در طول روز بیش از ۳۰۰ نفر زائر را پذیرش می کند.

دکتر پاسدار سرهنگ رسول صادق افزود: این بیمارستان صحرایی دارای بخش های مختلفی چون جراحی عمومی، داروخانه، اتاق عمل، بستری موقت زنان و مردان، رادیولوژی، اورژانس و آزمایشگاه است و در واقع یک بیمارستان با تجهیزات کامل است.

وی اظهار داشت: این بیمارستان دارای ۵۰ نیروی کادر درمان است که به زائران مراجعه کننده خدمات درمانی ارائه می دهد.

صادق ادامه داد: بیمارانی که به تشخیص پزشک مستقر در این بیمارستان در صورتی که نیاز به درمان تکمیلی دارند، به بیمارستان امام حسین (ع) مهران یا بیمارستان های ایلام معرفی و اعزام می شوند.

به گزارش ایرنا، بیمارستان صحرایی شمال غرب کشور نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکل از استان های کردستان، آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل و زنجان است.

برچسب‌ها کرونا ایلام ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ایلام ستاد کل نیروهای مسلح کرونا ایلام ستاد کل نیروهای مسلح نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری

سرپرست گمرکات استان ایلام گفت: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی گمرکات استان ایلام، سهراب کمری اظهار کرد: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالا ارزشی بالغ بر ۹۲ میلیون و۳۲۰ هزار دلار داشته است.

سرپرست گمرکات استان ایلام ادامه داد: بیشتر کالاهای صادراتی از مرز مهران از جمله انواع محصولات کشاورزی، محصولات پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مصنوعات فلزی و پلاستیکی است.

کمری اضافه کرد: تعداد پروانه‌های خروج موقت صادرشده در این مدت رشد ۵۶۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به آمار تردد مسافر از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران در فروردین گفت تشریفات گمرکی کالاهای به همراه بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در کمترین زمان توسط کارکنان گمرک ایلام در این بازه انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 747715

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود