Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از عزم شورای ششم و تعامل با سایر دستگاه‌ها و نهادهای استانی برای تجهیز سازمان‌ آتش‌نشانی و رسیدگی به وضعیت آتش‌نشانان خبر داد.

حجت‌الاسلام رسول برگی به مناسبت روز آتش‌نشانی اظهار کرد: همکاران آتش‌نشان ما از نظر لباس و تعداد نیرو در مضیقه هستند و به طوری که در برخی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شش نفر نیرو داریم و آنها را نیز به نگهبانی گذاشته‌ایم که این امر موجب کاهش راندمان کاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث تبدیل وضعیت آتش‌نشانان نیز نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و پشتوانه‌ای معنوی برای این عزیزان ارائه کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: موضوع آتش‌نشانی جزو ضروریات زندگی است و هر دقیقه و هر لحظه امکان حادثه وجود دارد، حادثه فقط آتش نیست و سقوط در چاه، ورود حیوانات به داخل حریم و خانه‌های مردم، مواردی است که آتش‌نشانان ورود کرده و برای آسایش شهروندان ایثارگری می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اضافه کرد: از استانداری، فرمانداری و نمایندگان نیز دعوت کردیم با ما در این رابطه تعامل و همکاری داشته باشند و کمیسیون‌های مربوط به این موضوع را نیز مجاب کردیم که طرح‌های خود را در این حوزه ارائه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز

فاتح  اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۴ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

گفتنی است نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد