Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، غلامرضا رفیعی در مورد وضعیت شکایت پرونده ویلموتس اظهار داشت: این پیچیده‌ترین و فنی‌ترین پرونده دادگاه عالی ورزش از تاریخ تأسیس آن است. این پرونده پیچیدگی‌های فنی، حقوقی و مالی زیادی دارد. تا به حال چندین بار برگزاری جلسه دادگاه به تأخیر افتاده بود و پس از برگزاری جلسه دادگاه صدور حکم برای چندمین بار به تأخیر افتاده است که این  به هیچکدام از طرفین دعوا مربوط نیست، هیأت قضات دادگاه عالی ورزش چنین نیازی را احساس کرده‌اند و به همین دلیل صدور رأی به تأخیر افتاده است کما اینکه ممکن است این آخرین تمدید تأخیر نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما دو روز پیاپی جلسه دادگاه را به صورت آنلاین برگزار کردیم که از نظر من وکلای ایرانی و خارجی در این پرونده دفاعیات خوبی را انجام دادند و ختم رسیدگی به این دادگاه اعلام شد. اکنون اعلام رأی دادگاه به تأخیر می‌افتد و واقعاً قابل پیش‌بینی نیست چه رأی صادر خواهد شد و چه رأی در انتظار ما است اما امیدواریم که رأی اولیه فیفا تأیید نشود اگر آن رأی قرار بود تأیید شود طبیعتاً صدور رأی این همه به تأخیر نمی‌افتاد.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه سه تأکید کرد: در حال حاضر نه تیم حقوقی ما و نه تیم حقوقی ویلموتس نمی‌توانند دفاعیه یا لایحه جدیدی ارائه کنند و فقط باید منتظر باشند قضات برجسته دادگاه CAS رأی صادر کنند که قرار است این رأی تا 7 آبان صادر شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی