Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی و مشارکت مدیران شهری می توانیم مشکلات مناطق جنوبی شهر قزوین را با سرعت بیشتری حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در محله هادی آباد و گفتگو با ساکنان و اصناف و کسبه این محل مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطف اله سیاهکلی در این بازدید میدانی که نمایندگانی از سازمان های فضای سبز و پسماند شهرداری نیز وی را همراهی می کردند، ضمن بررسی مشکلات سکنه و کسبه محله هادی آباد با ریش سفیدان این محله در خصوص حل مشکلات اهالی گفتگو کرد.

سیاهکلی در این بازدید گفت: هم افزایی تمام مدیران استانی در رفع مشکلات محلات جنوب شهر الزامی است و تاکید داریم در مدت یک هفته شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با کمک سازمان پسماند شهرداری قزوین، نسبت به پیگیری و رفع مشکلات فاضلاب این منطقه اقدام کنند.

وی افزود: پیگیر هستیم تا بوستان جدیدی در منطقه هادی آباد احداث شود زیرا نبود سرانه فضای سبز مناسب در این خیابان و محله از معضلاتی است که با رایزنی با سازمان فضای سبز شهرداری مقرر شد به زودی پارک مجاهد نیز چمن کاری شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در مسجد امام علی محله هادی آباد، با هیئت امنای این مسجد دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید در خصوص توجه به رفع محدودیت فضای این مسجد و ضرورت توسعه آن و نیز خرید پلاک های جنبی آن که از درخواست های هیئت امنای آن بود، بحث و گفتگو شد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در خصوص توزیع بسته های غذایی میان افراد مستمند نکاتی را یادآورشد.

در این بازدید اهالی محل دعدغه خود در خصوص نبود سیستم فاضلاب اگو در خیابان هادی آباد و مشکلات سرریز شدن چاه فاضلاب و ایجاد بوی تعفن در زمان بارندگی را مطرح کردند که دکتر سیاهکلی در تماس با مهندس بیرانوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص رفع آنها تاکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای مجلس شورای اسلامی هادی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، احسان نجاری مقدم اظهار کرد: با شروع بارندگی از روز گذشته ۲ هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا به صورت پراکنده فعال است، بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ لغایت ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شد و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش شد که به سرعت رفع شد.

نجاری مقدم خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش ۲ هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در ۳ شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و ۵ هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد مستقر هستند.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است