Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – هفته ششم رقابت های ادنوک لیگ امارات برای شباب الاهلی خوش یمن نبود چرا که شاگردان مهدی علی نخستین شکست خود در فصل جدید را تجربه کردند. در این مسابقه که در استادیوم زعبیل شهر دبی برگزار شد، الوصل موفق شد با تک گل دقیقه ۷۲ آراخو از سد شباب الاهلی عبور کند.

در این مسابقه که احمد نوراللهی و مهدی قایدی از ابتدا در ترکیب شباب الاهلی به میدان رفته بودند، نیمه نخست خوبی را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شباب الاهلی با وجود اینکه تیم مهمان بود اما حملات بیشتری را به روی دروازه الوصل خلق کرد که در متن تمامی موقعیت های خطرناک این تیم، مهدی قایدی حضور داشت.

باشوی کوچک که پس از درخشش در دیدار برابر الشارجه، در دو بازی اخیر شباب الاهلی از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است، دو بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما هر بار با بدشانسی، دست خالی از مقابل دروازه الوصل بازگشت.

نخستین موقعیت قایدی در دقیقه ۲۱ شکل گرفت. او پس از اینکه پاس بازیکن هم تیمی را دریافت کرد، پشت محوطه جریمه گارد شوت زنی به خود گرفت که همین مسئله منجر به این شد مدافع الوصل برای جلوگیری از شوت زنی باشوی کوچک اقدام کند که مهاجم ایرانی شباب الاهلی با یک سر توپ دیدنی، بازیکن حریف را از جریان بازی محو کرد و با شوتی زمینی که با پای چپ زد، دروازه الوصل را به شدت تهدید کرد اما توپ او از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

تصاویر آهسته از پشت دروازه الوصل نشان می دهد که شوت محکم قایدی تا آخرین لحظات در آستانه ورود به دروازه بود اما با کات بد موقعی که توپ گرفت، این شلیک دیدنی با اختلاف بسیار ناچیز و میلی متری از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت تا قایدی در رسیدن به گل نخست بازی ناکام باشد.

تصاویر این موقعیت را در زیر ببینید:

موقعیت بعدی قایدی نیز در اواخر نیمه نخست شکل گرفت. او پاس ماجد حسن را دریافت کرد و با یک حرکت بدن زیبا، به راحتی مدافع الوصل را از پیش رو برداشت و باز هم با پای چپ شوتش را به سمت دروازه الوصل شلیک کرد که با واکنش دیدنی عبدالرزاق ابراهیم گلر الوصل مواجه شد و این دروازه بان موفق شد توپ قایدی را دفع کند.

تصاویر زیر این موقعیت را نشان می دهد:

مهاجم ایرانی شباب الاهلی که هفته گذشته و در جریان تساوی بدون گل برابر الوحده با شلیکی دیدنی تیر دروازه این تیم را به لرزه درآورده بود، برای دومین هفته پیاپی در امر گلزنی ناکام ماند و با بدشانسی، زمین بازی را ترک کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قایدی خبر ویژه شباب الاهلی امارات لژیونرهای ایران مهدی قایدی دروازه الوصل شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!

به گزارش ورزش سه، عظیمی در لحظاتی که تیم ازبکستان به دلیل اخراج مشرب عادلوف سراپا دفاع شده بود و توپ‌های ایران به گل نمی‌نشست و حتی ضربه دیدنی مهدی کریمی را هم تیر دروازه به زمین برگرداند، روی پاس دیدنی سالار آقاپور بدون معطلی دروازه حریف را گشود تا ایران از ازبکستان پیش بیفتد.

این سومین گل آسیایی بهروز عظیمی بود که به واسطه دوندگی، مشارکت در کار دفاعی و پرس از جلو، وحید شمسایی به او اعتماد ویژه‌ای دارد. البته عظیمی به خاطر سبک بازی درگیرانه در این بازی روی یک تکل، کارت زرد دریافت کرد ولی به دلیل اینکه کارت‌های مرحله مقدماتی اعمال نمی‌شوند، از حضور در فینال محروم نیست.

نکته عجیب در مورد این بازیکن جوان عادت او در زدن توپ به تیرک دروازه است. عظیمی در پنجمین بازی متوالی برای پنجمین بار به تیر زد تا یک رکورد به نام خودش ثبت کند! بازیکن جوان و انرژیک تیم ملی که رفته رفته باتجربه‌تر عمل می‌کند یکی از چهره‌هایی است که مورد توجه رسانه‌ها و حاضران در مسابقات قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده