Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهدی حاج آقا معمار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ۱۳۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق دره ریز و سیاسرد تخریب شد.

او افزود: به منظور صیانت از حقوق عامه و اجرای احکام صادره دادگستری تعداد ۱۲۳ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه دره ریز و ۱۰ مورد در منطقه سیاسرد شهرستان بروجن تخریب ومجموعاً بیش از ۱۰ هکتار از اراضی به حالت سابق خود بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

رفع تصرف بیش از 28 هزار مترمربع اراضی ملی در هفشجان

دادستان شهرستان بروجن با بیان این مطلب که مطابق قانون هرگونه ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی ممنوع بوده و متخلفان به پرداخت جریمه و تحمل حبس محکوم می‌گردند خاطرنشان کرد: ساخت و ساز و تغییر کاربری در زمین‌های زراعی و باغی فقط با دریافت مجوز از اداره امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی امکان پذیر است و چنانچه شخصی بدون مجوز اقدام به ساخت بنا و یا تغییر شکل کاربری در زمین تحت مالکیت خود نماید توسط دستگاه قضایی مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

سرهنگ باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: در شش ماهه امسال ۳۵۷ مورد اخطار توقف عملیات ساخت و سازمستحدثات غیر مجاز صادرو ۵۵ مورد قلع و قمع به حالت اولیه برگردانده شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز دادستان عمومی و انقلاب صیانت از حقوق عامه ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان