Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های روز‌جهانی و هفته ملی کودک سال 1400 این نهاد با شعار «حال‌خوش‌کودکی، رنگ خوش زندگی» خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سید‌جلیل‌میرعظیمی با بیان‌این‌که ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی و روز‌جهانی کودک از 16 تا 22 مهر‌ماه جاری برگزار‌می‌شود، گفت: انتخاب شعار «حال‌خوش‌کودکی، رنگ خوش زندگی» نیز گامی برای ایجاد وحدت‌رویه در پیش‌بینی و اجرای ویژه برنامه‌های حضوری و مجازی این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او‌هم‌چنین، جلب‌نظر جامعه به اهمیت ‌دوران‌کودکی، ویژگی ‌و خواسته‌‌های کودکان را از اهداف این ویژه‌نامه‌ها دانست و افزود: ارتقای سطح دانش و آگاهی فعالان حوزه‌ی کودک، هم‌گرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های دست‌اندرکار این عرصه و معرفی کانون به جامعه از اولویت‌ها به‌شمار‌می‌رود.

میر‌عظیمی در همین‌حال، به روز‌شمار هفته‌ی ملی کودک اشاره‌داشت و «کودک، صلح، بازی و نشاط»، «کودک، باورهای دینی و معنویت»، «کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی»، «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه»، «کودک، کتاب، هنر و ادبیات»، «کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی» و «کودک، رسانه و فناوری‌های نوین» را عناوین روز‌های این هفته اعلام‌کرد.

این مدیر‌فرهنگی در ادامه، به همه‌گیری ویروس کرونا و لزوم توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی پرداخت و           با خاطر‌نشان‌کردن ضرورت پیش‌گیری از گُسست‌های فرهنگی و آموزشی گفت: نشاط‌بخشی به آینده‌سازان ایران اسلامی نیز از مهم‌ترین اولویت‌ها محسوب‌می‌شود و برهمین اساس، تکیه بر شادیِ، نشاط و بازی و فراهم‌سازی بستر‌های لازم برای ایجاد فضایی با نشاط، از رویکرد‌های برنامه‌های این ایام خواهد‌بود.

ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع‌ مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با عنوان«قاب‌حماسه» از 31 شهریور تا 7 مهر 1400 به صورت‌ حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار‌شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرپرست کانون گیلان شعار هفته ملی کودک ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • هفته زمین پاک
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان